Oproep: Trans mannen in Zuid-Limburg (en daarbuiten) / Gezocht: WhatsApp-groep of connecties!
Hoi allemaal,Mijn naam is Javi, ik ben 27 jaar en ik ben een trans man. Sinds een tijdje ben ik begonnen met T. Oorspronkelijk kom ik uit Chili, maar inmiddels woon ik samen met mijn vriendin, onze hond en drie katten in Zuid-Limburg.Ik heb gelukkig een heel fijn en groot support-systeem om me heen, maar ik merk dat het toch anders is als mensen niet zelf door hetzelfde proces heen gaan. Daarom ben ik specifiek op zoek naar contact met andere trans mannen. Ik zou het heel tof vinden om een groepje te vinden in Zuid-Limburg—of misschien is er al een actieve WhatsApp-groep waar ik bij aan kan sluiten? (Mannen uit andere delen van Nederland zijn natuurlijk ook super welkom!).Het lijkt me fijn om ervaringen te delen en te praten met mensen die echt begrijpen wat je doormaakt, maar vooral ook om gewoon gezellig te chillen en te socializen. Ik hou van films kijken, bordspellen spelen of lekker een (glutenvrij!) biertje drinken in de kroeg.Ben of ken jij een gro