Tatoeages
Hoi allemaal, Ik heb altijd al een soort fascinatie gehad voor tatoeages en hun verhalen. Ze kunnen namelijk zoveel zeggen over een persoon. Nu ben ik erg benieuwd of er mensen op Join Us zijn die ook tatoeages hebben, en als die mensen er zijn daar dan wat over willen vertellen (mag ook privé). Zelf heb ik 5 tatoeages. Een punt-comma met yingyang teken; voor mij betekend dat ik ben doorgegaan waar ik ook kon stoppen (dit refereert naar met name m’n depressie, maar ook naar de tijden dat ik me afvroeg wat voor zin het het allemaal nog heeft). En de yingyang refereert naar dat je geen licht kan hebben zonder donkerte en dat je geen donkerte kan hebben zonder licht, dus een evenwicht van de goede én slechte tijden Een vlinder waarvan 1 vleugel van bloemen is; voor mij betekend dat “trust the process”. Dus laat de controle over bepaalde dingen los, het komt vanzelf wel Zonnebloem; dat betekend voor mij vreugde en licht. Wist je dat zonnebloemen altijd naar de zon draaien? (Vandaar ook lic