Ik werd wakker en toen... | Weekly Mission

  • 4 March 2024
  • 6 reacties
  • 76 × bekeken
Ik werd wakker en toen... | Weekly Mission
Badge +11
  • Community Manager
  • 174 reacties

De meeste mensen hebben een standaard ritueel als ze wakker worden. De een springt direct onder de douche terwijl de ander eerst op moet starten met een kop koffie. Wat het ook is, deze week zijn we op zoek naar jouw gewoontes. Je zou het een ochtendritueel kunnen noemen, maar ook als je 's middags of 's avonds wakker wordt heb je vast een ritueel. Sharing is caring! 😴⏰


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Als ik naar werk moet sta ik op om kwart voor 5 's ochtends en ga ik er direct uit, kleed ik mij aan, stop ik gauw een snee brood in m'n mond en drink ik een kop chocolademelk waarna ik meteen de deur uitga, behalve op donderdag, dan is dit wat later.

 

Wanneer ik vrij heb draai ik mij gerust nog een aantal keer om en ga ik pas laat ontbijten. Ik ga dan ook rond middernacht naar bed pas (alleen op maandag en in het weekend)

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb niet echt een ochtend ritueel. Over het algemeen heb ik haast s’ochtends waardoor ik meer dan eens m’n ontbijt oversla of pas eet in de trein. Op m’n werk begin ik de dag altijd met een kopje thee, dat wel!

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb eerst de sluimermethode en daarna even opstarten rustig met mijn mobiel in bed:)

Makeupje op, tandjes poetsen en snel onderweg. Ontbijt eigenlijk nooit omdat ik dus mijn wekker steeds sluimer : ‘ )

Reputatie 6

Ik sta altijd meteen op zodra ik mijn wekker hoor - of misschien wel eerder, dan ga ik eerst gezichtscrème en alles opdoen, ontbijten, dan m'n kleding voor de dag aandoen, tanden poetsen, eten /drinken voor de dag meenemen en gaan met die banaan! Ben wel een Snelle Jelle. Ja, die peperkoek.

Reputatie 3
Badge +3

Bakje pleur, broodje er bij en muziek luistren is voor mij de beste manier van wakker worden!

Badge

Wekker uitzetten en me nog een keer omdraaien. Na 5 minuten gaat wekker 2 en dan blijf ik nog (net iets te lang) in bed liggen. Daarna aankleden en dan begint mijn dag

Reageer