Picknick noord-holland/Amsterdam

  • 22 May 2023
  • 4 reacties
  • 177 × bekeken

Reputatie 1
Badge +1

 Hoi allemaal

 Ik wil een uitje organiseren

Voor regio noord-holland Amsterdam.

 maar ook er buiten Als je wil komen :).

  Ik dacht Het is leuk om een picknick als uitje te doen. omdat er heel veel mooi weer aankomt. en je op die manier veel met mensen kan praten en ze te leren kennen. ​​​​​​

 Het plan nu is dat de picknick plaatsvind in het Westerpark in Amsterdam. Het is makkelijk toegankelijk vanaf Amsterdam Centraal Station. dus dat is fijn

Maar eerst is het belangrijk om een datum te prikken. daarom heb ik al een WhatsApp groep aangemaakt. om het te plannen en te bespreken met jullie.

Om in de app groep te komen Moeten jullie maar een berichtje sturen. via de community naar me. dat lijkt me het handigste. en dan kan ik de link naar je sturen

 

 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Heb ik gedaan

Reputatie 6
Badge +12

Heb je al een leuk clubje bij elkaar? Ik ben benieuwd 🤗. Voor mij is het te ver reizen anders ging ik misschien wel mee.

Groetjes Floris

Reputatie 1
Badge +1

 Hoi allemaal

 Ik wil een uitje organiseren

Voor regio noord-holland Amsterdam.

 maar ook er buiten Als je wil komen :).

  Ik dacht Het is leuk om een picknick als uitje te doen. omdat er heel veel mooi weer aankomt. en je op die manier veel met mensen kan praten en ze te leren kennen. ​​​​​​

 Het plan nu is dat de picknick plaatsvind in het Westerpark in Amsterdam. Het is makkelijk toegankelijk vanaf Amsterdam Centraal Station. dus dat is fijn

 

Edit/update. 6 Juni

Zondag 18 juni gaan we de picknick nu doen als je nog wil komen kan dat

Hier mee kom je de appgroep binnen

Hier is stond een link naar de whatsappgroep (deze is verwijderd door een moderator). Je kunt @Siebel een privé bericht sturen mocht je geïnteresseerd zijn om erbij te komen

 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

Ai, helaas te laat :(