Plantlovers ๐ŸŒต๐Ÿ€๐Ÿ’š

  • 7 March 2022
  • 8 reacties
  • 75 ร— bekeken

Hoi hoi,ย 

Planten liever hebber hier. Bij mij staat de teller op 50+, en mij favoriete plantje is deย Scindapsus Pictus.ย Wat is jullie favo plantje?ย 

Joe joe!

ย 


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb ook wel wat planten in huis, mijn favoriet is de Yucca omdat ik deze zo mooi vindt.ย 

Ik heb ook wel wat planten in huis, mijn favoriet is de Yucca omdat ik deze zo mooi vindt.ย 

Die heb ik een tijdje geleden gered van het grofvuil. Maar het is me niet gelukt om hem te redden. Ik heb helemaal gesnoeid in de hoop dat hij nog iets gaat doenย :pray_tone1:

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb ook wel wat planten in huis, mijn favoriet is de Yucca omdat ik deze zo mooi vindt.ย 

Die heb ik een tijdje geleden gered van het grofvuil. Maar het is me niet gelukt om hem te redden. Ik heb helemaal gesnoeid in de hoop dat hij nog iets gaat doenย :pray_tone1:

Houdt me op de hoogte!

Reputatie 5
Badge +7

hey hoi! Wat een leuk topicย 

Ik heb ook wel wat planten, lang niet zoveel als jij! Ik telde er zo snel 37. Mijn Favoriet is denk ik mijn pannenkoekenplant maar dat is meer omdat ik die van een heel bijzonder iemand heb gekregen haha!ย 

Reputatie 3
Badge +1

Hi,

ย 

Ik heb een pannenkoekenplant.

Vind deze enorm makkelijk te onderhouden en het groeit super snel.


Groetjes,

Anwar

hey hoi! Wat een leuk topicย 

Ik heb ook wel wat planten, lang niet zoveel als jij! Ik telde er zo snel 37. Mijn Favoriet is denk ik mijn pannenkoekenplant maar dat is meer omdat ik die van een heel bijzonder iemand heb gekregen haha!ย 

Wat leuk!!!ย ๐Ÿ’š

Reputatie 2
Badge

Oud topic haha maar ben hier ook een liefhebber van! Heb er niet zo veel maar vind zowel binnen- als buitenplanten interessant (zonder dat ik er veel van weet ๐Ÿ˜‚) mijn favoriete planten zijn varens; vind het cool dat het al zo'n oude plantsoort is en de manier waarop de bladeren zich ontplooien.

In de Maori cultuur staat dat specifieke krulletje voor nieuw leven/begin, kracht en vrede wat ik het extra leuk vind

Heeft iemand tips voor aloe? Heb al lang een plantje uit een stekje, maar deze blijft constant omvallen/ kan niet rechtop blijven staan

ย 

Reputatie 1
Badge

Hoihoi, Mijn favoriete plant is deย monstera deliciosa. Ik heb ongeveer 32 planten in huis, maar zou er eigenlijk meer willen haha. De Intratuin is dan ook mijn favoriete winkel :D!