Skip to main content
Quinty
Myth
August 20, 2022

Wat is jou Dream Auto? 🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛🚜

• August 20, 2022
  • 25 reacties
  • 434 × bekeken

Heee iedereen,

Zoals de titel al zegt wast is jou dream Auto? 🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛🚜 

Ik hoor dat iedereen een supper duren auto wil maar eigelijk ben ik wel benieuwd of dat echt zo is. Ik wil namelijk een stoere Jeep achtige auto waar veel “zooi” (houten planken enzovoort) in past. Over een aantal jaar mijn eigen Tiny Hous gaan bouwen. Maar goed eerst moet ik mijn rijbewijs halen haha dan kijken naar een auto. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

25 reacties

Quinty
    QuintyAuteur
    Myth
    November 17, 2022

@TimoJ

ja, heb er echt zin in! Inmiddels heb ik mijn verklaring binnen en ik hoop binnenkort te beginnen.

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    HetIsLuke
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    November 18, 2022

Ja die gezondheidsverklaring voor je rijbewijs is echt een ramp om te regelen. Het heeft me 2 maanden en 500 euro gekost voordat ik toestemming kreeg om af te rijden. Roman

Hi @R.P. 

Ja ik heb al iets van 50,- betaald en voor de aanvraag van de verklaring. De psychiater, wat ongeveer 15 min duurden, is het 250,-.  Ik ga dit proberen te verhalen op de zorgverzekeraar. Dan dat het weinig zin heeft maar het is het proberen waard. Hoe kom jij in totaal bij 500,-? Want voor mijn neuroloog en huisarts hoef ik volgnes mij niet te betalen.

Hi there 

inmiddels ben ik er achter dat ik ook mijn neuroloog zelf moet betalen. Wat ik echt onzin vind eigenlijk, want ik kan er toch niks aan doen dat ik epilepsie? En ja, ik heb er ook intussen 400-500 in zitten… dus Guy’s als je meerdere gezondheidszorg dingen heb, hou rekening met ongeveer 500,- aan kosten voor je gezondheidsverklaring. En ik heb nog null rijlessen en theory dingen gehad.

Echt heel rot voor je dat ze je het zo moeilijk maken. Ik heb er zelf ook een beetje ervaring mee. Maar vooral gewoon lekker doorgaan. Als je straks je rijbewijs hebt voel je je zoveel vrijer. Helemaal de moeite waard. 

Maar, je zei dat je zelf een Mustang GT hebt, Timo? Lijkt mij wel heel leuk om een keer samen te rijden 😇

Quinty
    QuintyAuteur
    Myth
    November 18, 2022

Vergeet niet dat we elkaar ook kunnen raggen met een @

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Lonely One
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    October 27, 2023

RS6 - A8 W12 - Q7 6.0 V12 TDI 😍

Music doesn't need lyrics to tell a Story.
    7ohantje
    Legend
    October 31, 2023

Ik word persoonlijk heel erg bij van een '67 Shelby Mustang GT500

Focus je op het verleden of pak je de nieuwe kansen van een maandag?