Skip to main content
Th99
Legend
October 20, 2022

Volgende week afspreken in midden of noord Nederland?

• October 20, 2022
  • 46 reacties
  • 639 × bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een weekje vakantie:)

Lijkt het iemand misschien leuk om volgende week een keer ergens af te spreken in midden- of Noord- Nederland? Bijvoorbeeld een kopje koffie drinken, een stukje wandelen, een kroegje pakken of een museum bezoeken oid? 

Groetjes Thijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

46 reacties

Th99
Th99Auteur
Legend
October 28, 2022

Zullen we morgen aan de oostkant van Utrecht Centraal afspreken? Tegenover de Subway? Utrecht is nogal een groot station, en denk dat we elkaar anders niet kunnen vinden 😅.

The Ineffable Bookworm
Myth
October 28, 2022

Waar zit dat Thijs? want ik stap meestal bij de Jaarbeurszijde eruit, platform C10

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Th99
Th99Auteur
Legend
October 28, 2022

Oo, die plek is ook goed 👍.

Jaarbeurszijde platform C10.

Genius
October 28, 2022

He wat gaan jullie doen dan? Ik zou eigenlijk ook mee willen

N.stolker
The Ineffable Bookworm
Myth
October 28, 2022

He wat gaan jullie doen dan? Ik zou eigenlijk ook mee willen

@Nasim,

Thijs, Rick, wellicht @Lyddea en ik gaan, wat ik althans heb begrepen, lunchen in Utrecht. Ik denk dat je nog wel aan kan sluiten als Thijs dat goed vindt? Want Thijs kwam met het initiatief om dit te gaan doen.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Th99
Th99Auteur
Legend
October 29, 2022

Goeiemorgen Nasim,

Jahoor, wees vooral welkom, gezellig:).

Groetjes Thijs 

Lyddea
Legend
October 29, 2022

@The Ineffable Bookworm @Th99 

Hebben jullie het over vandaag? Kunnen jullie me misschien op de hoogte houden van een eventuele volgende keer, ik heb corona 

The Ineffable Bookworm
Myth
October 29, 2022

@The Ineffable Bookworm @Th99 

Hebben jullie het over vandaag? Kunnen jullie me misschien op de hoogte houden van een eventuele volgende keer, ik heb corona 

Ja we hebben het over vandaag @Lyddea 

Wat rot dat je momenteel Corona hebt, veel beterschap en rust goed uit.

Ik denk dat er nog wel een eventuele volgende keer komt hierna.

Th99
Th99Auteur
Legend
October 29, 2022

Heel veel beterschap Lyddea. Er komt vast een volgende keer:)

Lyddea
Legend
October 29, 2022

@Th99 @The Ineffable Bookworm Thanks guys, hopelijk tot volgende keer dan en veel plezier