Skip to main content
Th99
Legend
October 20, 2022

Volgende week afspreken in midden of noord Nederland?

• October 20, 2022
  • 46 reacties
  • 639 × bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een weekje vakantie:)

Lijkt het iemand misschien leuk om volgende week een keer ergens af te spreken in midden- of Noord- Nederland? Bijvoorbeeld een kopje koffie drinken, een stukje wandelen, een kroegje pakken of een museum bezoeken oid? 

Groetjes Thijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

46 reacties

Th99
Th99Auteur
Legend
October 24, 2022

Aanstaande vrijdag in Utrecht ja, alleen de tijd is nog even niet bekend 😅. Mogelijk om 19:00

The Ineffable Bookworm
Myth
October 25, 2022

Wat mij betreft prima. Kun jij dan ook Ineffable Bookworm?

Is er in het weekeind ergens overdag niet iets mogelijk? Zou 's avonds wel willen maar ik vind het fijner om iets te doen bij daglicht.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Th99
Th99Auteur
Legend
October 25, 2022

Zaterdag kan wat mij betreft ook. Kan iedereen zaterdagmiddag om 12:00?

The Ineffable Bookworm
Myth
October 25, 2022

Ja ik kan zaterdagmiddag om 12:00 uur.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Rick_97
Hero
October 25, 2022

Ja dat kan

Th99
Th99Auteur
Legend
October 25, 2022

Top! Kun jij dan ook Lyddea? 

Th99
Th99Auteur
Legend
October 26, 2022

Zullen we er dan zaterdagmiddag van maken? Op station Utrecht Centraal?

The Ineffable Bookworm
Myth
October 26, 2022

Is goed

Rick_97
Hero
October 26, 2022

Prima!

Genius
October 26, 2022

Veel plezier zaterdag!