Skip to main content
Th99
Legend
October 20, 2022

Volgende week afspreken in midden of noord Nederland?

• October 20, 2022
  • 46 reacties
  • 639 × bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een weekje vakantie:)

Lijkt het iemand misschien leuk om volgende week een keer ergens af te spreken in midden- of Noord- Nederland? Bijvoorbeeld een kopje koffie drinken, een stukje wandelen, een kroegje pakken of een museum bezoeken oid? 

Groetjes Thijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

46 reacties

October 29, 2022

Hoi ik wil graag mee doen vrijdag 4 november begrijp ik. hoelaat op station Utrecht? Haha

October 29, 2022

Oo ik ben helaas te laat

Lyddea
Legend
October 29, 2022

Dan ga je volgende keer mee, net zoals ik?

October 29, 2022

Volgende keer ben ik van partij 

Lyddea
Legend
November 19, 2022

@The Ineffable Bookworm @Th99 Gaan we nog een keertje iets doen? :)

Quinty
Myth
November 20, 2022

Hee @Lyddea & @all 

Het best kan een van jullie een nieuwe topic maken als jullie nog een keer willen afspreken. Dat supporteren we enorm.

Het is alleen erg verwarrend als bij dit topic informatie het word gedeeld over volgende week, wat inmiddels is geweest, en in de reacties worden nieuwe datums genoemd en/of gepland. 

Dit is erg lastig omdat leden natuurlijk als eerste de bovenste topic lezen en voor moderators is dit ook lastig. 

Vanwege de bovenstaande reden en omdat de activiteit is geweest sluit ik hierbij het topic.

Maakt gerust een nieuwe topic aan dit supporter we juist heel erg.

Als je nog vragen heb mag je een DM sturen. 😀

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)