Skip to main content
Th99
Legend
October 20, 2022

Volgende week afspreken in midden of noord Nederland?

• October 20, 2022
  • 46 reacties
  • 639 × bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een weekje vakantie:)

Lijkt het iemand misschien leuk om volgende week een keer ergens af te spreken in midden- of Noord- Nederland? Bijvoorbeeld een kopje koffie drinken, een stukje wandelen, een kroegje pakken of een museum bezoeken oid? 

Groetjes Thijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

46 reacties

The Ineffable Bookworm
Myth
October 22, 2022

Eehm, wanneer kun je? Uurtje of twaalf doen? Dan kunnen we misschien ergens lunchen.

Uurtje of twaalf klinkt prima en eventueel lunchen lijkt me leuk. 😊

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Rick_97
Hero
October 23, 2022

Ik heb volgende week geen vrij dus ik zou alleen in de avond kunnen.

Th99
Th99Auteur
Legend
October 23, 2022

Dat kan wat mij betreft ook hoor. Dan moet ik op z'n laatst de trein van kwart voor tien weer hebben.

The Ineffable Bookworm
Myth
October 23, 2022

Dat kan wat mij betreft ook hoor. Dan moet ik op z'n laatst de trein van kwart voor tien weer hebben.

Ik moet ff kijken hoe ik dat 's avonds ga doen, kan in principe voor mij ook dan maar ligt er echt aan hoe laat Thijs en @Rick_97 

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Th99
Th99Auteur
Legend
October 23, 2022

Vanaf hoe laat zou je ongeveer kunnen Rick?

Rick_97
Hero
October 24, 2022

Vanaf hoe laat zou je ongeveer kunnen Rick?

Rond 19:00 in Utrecht moet wel lukken denk ik

Th99
Th99Auteur
Legend
October 24, 2022

Wat mij betreft prima. Kun jij dan ook Ineffable Bookworm?

Lyddea
Legend
October 24, 2022

Hey kan ik me nog aansluiten bij dit leuke idee?

Th99
Th99Auteur
Legend
October 24, 2022

Jahoor, gezellig:)

Lyddea
Legend
October 24, 2022

Wanneer gaan jullie? ik kan het niet helemaal opmaken uit de berichten hier boven?

Gaat het over aanstaande vrijdag?