Microfoon help!

  • 14 December 2023
  • 7 reacties
  • 80 × bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hallooo,

Begin binnenkort met een online traject bij join us, nou wil ik hier wel een goede microfoon hebben of goed ingesteld hebben. Op Discord werkt mijn microfoon veelste zacht. Wat moet ik nu doen? Denk zelf dat het aan de microfoon ligt, maar weet het niet zeker kan ook aan de instellingen liggen.

Zit er al over te denken welke microfoon ik moet kopen zodat ik niet weer hetzelfde gezeik heb als met mijn vorige microfoon.

 

Iemand die mij uit de brand kan helpen alvast heel erg bedankt.

 

Met hele vriendelijke groet,
Robert Hein

Robert trompettist 4 maanden geleden

Hallo iedereen,

Er zijn al een paar lieve mensen geweest die mij het hebben helpen oplossen in de discord server van join-us community.

Allemaal heel erg bedankt voor de suggesties :)

 

groetjes,

Robert

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Robbert. Ik heb je topic even in een andere categorie gezet die wat beter bij het onderwerp past.
Ik gebruik zelf een Headset van Steelseries en ik krijg nooit klachten over mijn microfoon. er zijn meerdere soorten verkrijgbaar zowel bekabeld als draadloos.Ik heb zelf de Arctis nova 7X.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Robbert. Ik heb je topic even in een andere categorie gezet die wat beter bij het onderwerp past.
Ik gebruik zelf een Headset van Steelseries en ik krijg nooit klachten over mijn microfoon. er zijn meerdere soorten verkrijgbaar zowel bekabeld als draadloos.Ik heb zelf de Arctis nova 7X.

Dankjewel! 😊

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Robert, ik heb best veel kennis als het aankomt op Microfoons. Stuur me anders even een PB op Discord. Ik help je graag uit de brand! ( aegrandir. ) ( met de . )

Reputatie 6
Badge +11

Hey Robert, wat is je budget en wat ga je er nog meer mee doen ? Zelf heb ik een Astro a50 deze bevalt prima

Reputatie 5
Badge +6

Het is puur voor discord en gamen eventueel, ben bij Mediamarkt naar binnen gegaan na een tip van Roy en ze hebben mij volgens mij wel een goede aangesmeerd. Wou het testen vanavond maar liep allemaal uit van mijn kant vanavond omdat de kleren stonken en vies waren van rook.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Robbert! Ik gebruik zelf een “FIFINE K669B” microfoon en die werk perfect op discord! 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo iedereen,

Er zijn al een paar lieve mensen geweest die mij het hebben helpen oplossen in de discord server van join-us community.

Allemaal heel erg bedankt voor de suggesties :)

 

groetjes,

Robert

Reageer