Wat is jullie maximale reistijd om naar werk te gaan.

  • 21 November 2023
  • 14 reacties
  • 199 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind zelf 30 min. Zelf doe ik er 10 min over zo dat is best fijn.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou zelf een uur vinden. Ik ben een uur onderweg as ik naar school ga en 30 minuten als ik naar stage ga.

Reputatie 4
Badge +3

30 minuten max. moet je toch wel geluk hebben of een gewilde functie hebben op de arbeidsmarkt. Ben van 15 minuten naar 30-60 gegaan, afhankelijk van de file. Met de auto dus...

Reputatie 7
Badge +11

Zeker 30 minuten. Korter mag ook.

Reis nu anderhalf uur heen naar werk en anderhalf uur terug van werk, twee bussen. Kost me klauwen met geld aan OV elke keer. Heb namelijk een algemene OV pas.

Fiets niet meer want werd er jaren geleden straal voor uitgelachen, dus heb de fiets maar weggedaan. Rij óók geen auto, weet ook niet of ik het in mijn geval ooit überhaupt ga kunnen...

Sta al om kwart over 5 / 10 voor half 6 's ochtends naast mijn bed voor maar twee halve dagen momenteel en heb een vijf dagen durend weekeind waar ik tegenwoordig niet bepaald al te vrolijk van word.

Reputatie 4
Badge +3

Das wel erg lang idd luna. Niks dichterbij voor jou?

Ja klopt wat je zegt koen. Maar ja 30 tot 60 min is nog best lang.

Oh das lang bookworm. Niks dichterbij wat fijner zou kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +11

Das wel erg lang idd luna. Niks dichterbij voor jou?

Ja klopt wat je zegt koen. Maar ja 30 tot 60 min is nog best lang.

Oh das lang bookworm. Niks dichterbij wat fijner zou kunnen zijn?

Helaas niet nee. Hoewel ik het kan overwegen, zou ik wel gek lijken als ik zoiets nu nog ga doen. Heb er al een jaar en 7 maanden over gedaan om eindelijk een eerste baan te krijgen in het onderwijs en mijn huidige tijdelijke baan was de enige uit elke onderwijsinstelling waarnaar ik had gesolliciteerd die mij wél en per toeval aan nam ondanks dat de vacature waarnaar ik gesolliciteerd had al ingevuld was. Als ik nu van baan wissel omdat ik iets wil wat dichterbij ligt en het is hetzelfde liedje als gelijk na mijn afstuderen vorig jaar, heb ik het vroege opstaan, de lange, dure busreizen en de weinige werkuren er wel voor over. Moet gewoon door de zure appel heen bijten qua reizen naar en van werk.

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben soms wel 6 uur of langer onderweg, gelukkig hoef ik maar 1 keer per maand naar mijn werk😂😂 

Ik werk in de binnenvaart en blijf telkens 2 weken aan boord, daarna weer 2 weken thuis enzovoort.

Als we geluk hebben dan is het ergens in Nederland aflosdag maar vaak ergens ver in Duitsland of Luxemburg dus dan zijn we wel een tijdje onderweg.

 

Reputatie 4
Badge +6

45 min fiets

20 minuten auto

Reputatie 1
Badge +2

45 a 60 minuten met de fiets

Reputatie 6

30 minuten met de fiets, ongeveer 25 met de auto, ligt aan spits in de ochtend.. 🚗

Reputatie 5
Badge +6

30 minuten. maar ik heb net iets langer op dit moment. langer dan dat gaat me te duur worden qua benzine

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind zelf 30 min. Zelf doe ik er 10 min over zo dat is best fijn.

Ik hoef er maar 25 minuten/30 minuten over fietsen ligt eraan welke route ik neem en als de standaard route afgesloten is of niet

Reputatie 4
Badge +5

1 uur vind ik de max.

Reputatie 5
Badge +5

30/40 minuten met de auto ongeveer

Reputatie 3
Badge +6

Ik heb nergens op het moment om naar toe te reizen dagelijks maar mijn ideale reistijd zou eigenlijk ongeveer 30 tot 50 minuten zijn met het ov (tram / metro) en dan eigenlijk dat ik gewoon in kan stappen vanuit m'n huis (heb een tramhalte voor de deur) en dat ik dan weer uit kan stappen redelijk voor de deur van het werkplek.

Mijn vorige werkplek ging ik meeste keren met de fiets er naar toe en of anders met de bus wat om de half uur rijdt en of om de uur als je unlucky bent maar de reis er naar toe was minder dan 10 minuten en voor mij eigenlijk niet ideaal genoeg omdat er te veel dingen mis konden gaan en ik dus een mentale breakdown kreeg en of andere erger dingen (wat dus uiteindelijk is gebeurd) 🥲

Reageer