Skip to main content
Hero
November 21, 2023

Wat is jullie maximale reistijd om naar werk te gaan.

• November 21, 2023
  • 14 reacties
  • 454 × bekeken

Ik vind zelf 30 min. Zelf doe ik er 10 min over zo dat is best fijn.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

March 5, 2024

Ik vind zelf 30 min. Zelf doe ik er 10 min over zo dat is best fijn.

Ik hoef er maar 25 minuten/30 minuten over fietsen ligt eraan welke route ik neem en als de standaard route afgesloten is of niet

Dex95
    Hero
    March 5, 2024

1 uur vind ik de max.

ReneeM
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    March 5, 2024

30/40 minuten met de auto ongeveer

Het leven is een melodie, het ligt eraan hoe je het zingt. Discord: reneevdm
    SlaapkopAmy
    Legend
    March 5, 2024

Ik heb nergens op het moment om naar toe te reizen dagelijks maar mijn ideale reistijd zou eigenlijk ongeveer 30 tot 50 minuten zijn met het ov (tram / metro) en dan eigenlijk dat ik gewoon in kan stappen vanuit m'n huis (heb een tramhalte voor de deur) en dat ik dan weer uit kan stappen redelijk voor de deur van het werkplek.

Mijn vorige werkplek ging ik meeste keren met de fiets er naar toe en of anders met de bus wat om de half uur rijdt en of om de uur als je unlucky bent maar de reis er naar toe was minder dan 10 minuten en voor mij eigenlijk niet ideaal genoeg omdat er te veel dingen mis konden gaan en ik dus een mentale breakdown kreeg en of andere erger dingen (wat dus uiteindelijk is gebeurd) 🥲