Skip to main content

Ryan 21 omgeving Schijndel

• 12 december 2021
  • 27 reacties
  • 256 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties

Hey allemaal! Ik ben Ryan, 21 jaar en woonachtig in Schijndel. Ik houd me graag bezig met mijn hobby, fotografie, en het kijken van voetbal/F1. Waar ben ik naar op zoek? Eigenlijk gewoon gezellige, oprechte mensen, ben jij er een van? Stuur gezellig een berichtje! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021

Hey Ryan :) welkom bij deze community:) 

Wat fotografeer je graag ? 

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 13 december 2021

Heeyy welkom, fotografeer je al lang?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 13 december 2021

Hee Ryan, welkom! :)

Aangezien je het leuk vind om de F1 te kijken ga ik er vanuit dan je gisteren ook gekeken hebt, spannende race gisteren he?! 😅 Ik heb gisteren ook gekeken, en de buurman is een enorme Verstappen fan haha, dat was luid en duidelijk te horen bij ons in de woonkamer😂 Ben jij zelf ook voor Verstappen, of voor een andere rijder?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 13 december 2021
Melissa schreef:

Hee Ryan, welkom! :)

Aangezien je het leuk vind om de F1 te kijken ga ik er vanuit dan je gisteren ook gekeken hebt, spannende race gisteren he?! 😅 Ik heb gisteren ook gekeken, en de buurman is een enorme Verstappen fan haha, dat was luid en duidelijk te horen bij ons in de woonkamer😂 Ben jij zelf ook voor Verstappen, of voor een andere rijder?

Jaa uiteraard hebben we nagelbijtend voor de tv gezeten, met gelukkig een goede afloop! 🦁 hieruit kun je dan ook wel opmaken dat ik een max fan ben🙃 ik volg ook meer rijders, zoals bijvoorbeeld Norris en Russel, maar de sport op zich is gewoon echt super vet om te volgen!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 13 december 2021
Diego schreef:

Thanks! Uhm, denk nu ongeveer een jaartje, maar ben er vooral actief mee bezig als het wat beter weer is

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 13 december 2021
Nick schreef:

Hey thanks!! Uhm ik heb niet per se een voorkeur voor wat ik fotografeer, ik houd erg van buiten, dus dan kom je snel uit bij wandelingen en daarbij natuurfotografie, maar ik heb ook al een gender reveal shoot gedaan voor een ex collega, auto's geprobeerd maar nog niet de kans gehad om het te verbeteren

Rochella
  • 504 reacties
  • 14 december 2021

Hey Ryan! Welkom!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden! :blush:

Ik lees dat een van je hobby’s fotograferen is; echt super cool! Daar kun je heel veel kanten mee op haha! Wil je misschien wat foto’s die je gemaakt hebt met ons delen? Ik ben daar wel benieuwd naar! :hugging:

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 14 december 2021
Ryan schreef:

Jaa uiteraard hebben we nagelbijtend voor de tv gezeten, met gelukkig een goede afloop! 🦁

Jaa same haha. Had aan het eind niet veel nagel meer over😂 Maar wel een top afloop

Ryan schreef:

hieruit kun je dan ook wel opmaken dat ik een max fan ben🙃 ik volg ook meer rijders, zoals bijvoorbeeld Norris en Russel, maar de sport op zich is gewoon echt super vet om te volgen!

Jaa helemaal mee eens! Vind zelf Ricciardo ook een lijke rijder, leuk karakter ofzo 😂😅🙈 Maar Norris is volgensmij inderdaad ook wel een leuke rijder om te volgen :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Rochella schreef:

Hey Ryan! Welkom!

Ik lees dat een van je hobby’s fotograferen is; echt super cool! Daar kun je heel veel kanten mee op haha! Wil je misschien wat foto’s die je gemaakt hebt met ons delen? Ik ben daar wel benieuwd naar! :hugging:

Dankjewel :) ik zou het met veel plezier laten zien, alleen ben ik er nog niet helemaal achter hoe deze site/app werkt😅 als je me zou kunnen uitleggen hoe ik foto's zou kunnen delen is dat top!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Melissa schreef:
Ryan schreef:

Jaa uiteraard hebben we nagelbijtend voor de tv gezeten, met gelukkig een goede afloop! 🦁

Jaa same haha. Had aan het eind niet veel nagel meer over😂 Maar wel een top afloop

Ryan schreef:

hieruit kun je dan ook wel opmaken dat ik een max fan ben🙃 ik volg ook meer rijders, zoals bijvoorbeeld Norris en Russel, maar de sport op zich is gewoon echt super vet om te volgen!

Jaa helemaal mee eens! Vind zelf Ricciardo ook een lijke rijder, leuk karakter ofzo 😂😅🙈 Maar Norris is volgensmij inderdaad ook wel een leuke rijder om te volgen :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Ryan schreef:
Melissa schreef:
Ryan schreef:

Ryan schreef:

Ohh ja Ricciardo, ik vond hem altijd een geweldig duo met Max, maar hij is serieus met iedereen zo leuk en speels als je begrijpt wat ik bedoel. Ik begrijp je keuze volledig! Volg je de f1 ook al lang dan?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Nick schreef:

Hey! Dat kan echt vanalles zijn, op het moment doe ik het meest dieren/natuur, heb wel een gender reveal shoot gedaan voor een collega, dat was ook heel leuk om te doen. En nu wil ik me eigenlijk focussen op bewegende voorwerpen/mensen, dat lijkt me super cool

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 18 december 2021
Ryan schreef:

Hey allemaal! Ik ben Ryan, 21 jaar en woonachtig in Schijndel. Ik houd me graag bezig met mijn hobby, fotografie, en het kijken van voetbal/F1. Waar ben ik naar op zoek? Eigenlijk gewoon gezellige, oprechte mensen, ben jij er een van? Stuur gezellig een berichtje! 

Jo Ryan zelf hou ik ook van voetbal alhoewel ik op hockey zit.

Maar nu was mijn vraag dus voor welke clubs ben jij en welke competities volg je??

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Rochella schreef:

Hey Ryan! Welkom!

Hey! Dankjewel :) ja ik zou het heel graag laten zien  ik heb alleen nog geen enkel idee hoe ik dat hier moet doen 😅😅 als je me daarbij zou kunnen helpen, graag!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
Diego schreef:

Hey! Dankjewel :) uhm ik denk nu iets meer dan een jaar, maar ben er ene moment heel actief mee, en het andere moment wat minder dus heb nog niet mega veel ervaring ermee. Fotografeer jij?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
TeunGames26 schreef:
Ryan schreef:

Maar nu was mijn vraag dus voor welke clubs ben jij en welke competities volg je??

Joo, hoe ben je dan bij hockey uitgekomen? 

Uhm, binnen Nederland als ik een club moet kiezen, is het PSV, ook al gaat t niet heel lekker met ze op het moment. Maar champions league, Europa league enzo, die volg ik eigenlijk voornamelijk. Jij?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 19 december 2021
Ryan schreef:

Ohh ja Ricciardo, ik vond hem altijd een geweldig duo met Max, maar hij is serieus met iedereen zo leuk en speels als je begrijpt wat ik bedoel. Ik begrijp je keuze volledig! Volg je de f1 ook al lang dan?

haha jaa klopt, echt een leuk persoon! :) Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik de f1 al volg, maar wel al een tijdje ja, volgens mij al toen Max z'n eerste podium/eerste plek had gewonnen haha, volg jij de f1 al lang?

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021
Ryan schreef:

Dankjewel :) ik zou het met veel plezier laten zien, alleen ben ik er nog niet helemaal achter hoe deze site/app werkt😅 als je me zou kunnen uitleggen hoe ik foto's zou kunnen delen is dat top!

Sorry voor mijn late reactie!
Haha ja het is soms even zoeken nog, maar je kunt de foto gewoon in een reactie toevoegen door boven het type venster op dit plaatje te klikken: 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 23 december 2021
Rochella schreef:
Ryan schreef:

Sorry voor mijn late reactie!
Haha ja het is soms even zoeken nog, maar je kunt de foto gewoon in een reactie toevoegen door boven het type venster op dit plaatje te klikken: 

Hahaha geeft niks, ik check deze app ook niet vaak 😅😅 maar oke dankjewel, ik zal ze hierbij voegen

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 23 december 2021
Melissa schreef:
Ryan schreef:

haha jaa klopt, echt een leuk persoon! :) Ik weet eigenlijk niet hoe lang ik de f1 al volg, maar wel al een tijdje ja, volgens mij al toen Max z'n eerste podium/eerste plek had gewonnen haha, volg jij de f1 al lang?

Dat is zeker wel al ff geleden hahaha, uhm ja ik volg het eigenlijk pas echt actief sinds max erin rijd, daarvoor snapte ik het nooit zo goed enzo dus vond t maar sqai😅😅 nu is het ongeveer ene lifestyle😂

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 25 december 2021
Ryan schreef:

Dat is zeker wel al ff geleden hahaha, uhm ja ik volg het eigenlijk pas echt actief sinds max erin rijd, daarvoor snapte ik het nooit zo goed enzo dus vond t maar sqai😅😅 nu is het ongeveer ene lifestyle😂

Hahaha jaa herkenbaar! Moet zeggen dat ik nu soms nog steeds niet alles helemaal bergijp haha, vooral bepaalde regels vind ik dan vaag haha. Maar snap het allemaal wel steeds beter :)
En die foto's die je hierboven hebt gedeeld zijn echt geweldig mooie foto's 😍

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 29 december 2021
Ryan schreef:
TeunGames26 schreef:
Ryan schreef:

Uhm, binnen Nederland als ik een club moet kiezen, is het PSV, ook al gaat t niet heel lekker met ze op het moment. Maar champions league, Europa league enzo, die volg ik eigenlijk voornamelijk. Jij?

Ja mn ouders spelen al heel hun leven hockey en door mijn oom die een seizoenskaart heeft voor ajax ben ik een beetje in het voetbal terecht gekomen.

Dit is dan ook de redenen wrm ik voor ajax ben.

kyrlo
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 60 reacties
  • 29 december 2021
Ryan schreef:

Hallo Ryan 

leuk dat je ook van fotografie houd, doe je het vaak en wat vind je het leukste om te fotograferen

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 22 januari 2022
Melissa schreef:
Ryan schreef:

Hahaha jaa herkenbaar! Moet zeggen dat ik nu soms nog steeds niet alles helemaal bergijp haha, vooral bepaalde regels vind ik dan vaag haha. Maar snap het allemaal wel steeds beter :)
En die foto's die je hierboven hebt gedeeld zijn echt geweldig mooie foto's 😍

Hahaha, nee die regels zijn ook niet per se mijn beste vriend, maar de races zijn vaak leuk genoeg om te bekijken! Dankjewel, ja dit zijn ook wel echt mn favo foto's die ik gemaakt heb, ben best kieskeurige in welke ik wel of niet mooi vind hahaha

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 22 januari 2022
TeunGames26 schreef:
Ryan schreef:
TeunGames26 schreef:
Ryan schreef:

Ja mn ouders spelen al heel hun leven hockey en door mijn oom die een seizoenskaart heeft voor ajax ben ik een beetje in het voetbal terecht gekomen.

Dit is dan ook de redenen wrm ik voor ajax ben.

Ja precies, je bent er via je familie ingerold, bij beide sporten. Ik ken ook wel wat mensen die hockeyen maar doordat ik de regels nie helemaal snap vind ik er niet veel aan hahaha

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen