Skip to main content

Lena 17 omgeving Noord-Brabant

Toon eerste bericht
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 4 maart 2022
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:

Hoi, 

Ik woon ook in Brabant (Eindhoven) en ik heb echt precies hetzelfde als jij. Iedereen om mij heen had het gezellig met carnaval maar ik hou er zelf niet zo van dus dit was niet echt een leuke week.

Oh en ik schilder ook! :) niet zo heel veel want ik ben er niet zo goed in maar voor wat het waard is

groetjes Lotte

Hi Lotte,

Vervelend zeg, maar je bent lang niet de enige hoor! Hopelijk heb je je een beetje kunnen vermaken. Wat leuk dat je ook schildert! Wat vind je het leukste om te schilderen?

vooral abstracte dingen eigenlijk.. en jij? :)

Tof!! Ik vooral landschappen en bloemen / andere natuur

Oh cool!! Heb je misschien discord? Dan kan je mij mss tips geven haha. Of gewoon beetje kletsen :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 4 maart 2022
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Ik speel zelf ook de sims 4 en ik heb daar echt teveel geld al ingestopt haha ;) Heb je uitbreidingspakketten of alleen de base game?

Hi May!

Wat leuk! Ik heb ook al teveel geld in Sims gestopt haha. Ik heb stedelijk leven, beleef het samen, huisdieren, aan het werk, vampieren en sinds kort ook wordt beroemd. Het maakt het spel leuker vind ik :) Welke heb jij?

Hi :) 

Ik heb universiteit, word beroemd, huisdieren, seizoenen, city living, parenthood en vintage glamour. Best veel haha :) 

Gebruik je ook mods?

Universiteiten lijkt me ook heel gaaf! Is die het geld waard? 
Ik heb een aantal kleine mods maar geen grote, jij wel? Misschien kan je me er een paar aanraden haha

Ik vind dat universiteit het wel waard is. Het is toch een extra tussenstap wat het spelen wat leuker maakt. Ik heb eigenlijk teveel mods en ik vind vooral mcc en slice of life goede mods. Welke heb jij? 

Leuk! Ik zit al heel lang te twijfelen of ik universiteiten wil kopen dus thanks voor het advies. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe mijn mods heten haha. Het zijn gewoon kleine mods die zorgen dat je meer interacties tussen Sims kan hebben.

Geen probleem :) Ja interactie tussen sims mis ik wel in het ‘normale spel’ zonder mods. Zou je de sims 5 kopen als die uit zou komen? Of gewoon blijven bij sims 4?

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 5 maart 2022
lotte.vh schreef:
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:

Hoi, 

Ik woon ook in Brabant (Eindhoven) en ik heb echt precies hetzelfde als jij. Iedereen om mij heen had het gezellig met carnaval maar ik hou er zelf niet zo van dus dit was niet echt een leuke week.

Oh en ik schilder ook! :) niet zo heel veel want ik ben er niet zo goed in maar voor wat het waard is

groetjes Lotte

Hi Lotte,

Vervelend zeg, maar je bent lang niet de enige hoor! Hopelijk heb je je een beetje kunnen vermaken. Wat leuk dat je ook schildert! Wat vind je het leukste om te schilderen?

vooral abstracte dingen eigenlijk.. en jij? :)

Tof!! Ik vooral landschappen en bloemen / andere natuur

Oh cool!! Heb je misschien discord? Dan kan je mij mss tips geven haha. Of gewoon beetje kletsen :)

Ik heb Discord, maar ik ben er totaal niet bekend mee haha. Als je me uitlegt hoe ik je toevoeg (hier of in privé chat) dan graag!

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 5 maart 2022
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Ik speel zelf ook de sims 4 en ik heb daar echt teveel geld al ingestopt haha ;) Heb je uitbreidingspakketten of alleen de base game?

Hi May!

Wat leuk! Ik heb ook al teveel geld in Sims gestopt haha. Ik heb stedelijk leven, beleef het samen, huisdieren, aan het werk, vampieren en sinds kort ook wordt beroemd. Het maakt het spel leuker vind ik :) Welke heb jij?

Hi :) 

Ik heb universiteit, word beroemd, huisdieren, seizoenen, city living, parenthood en vintage glamour. Best veel haha :) 

Gebruik je ook mods?

Universiteiten lijkt me ook heel gaaf! Is die het geld waard? 
Ik heb een aantal kleine mods maar geen grote, jij wel? Misschien kan je me er een paar aanraden haha

Ik vind dat universiteit het wel waard is. Het is toch een extra tussenstap wat het spelen wat leuker maakt. Ik heb eigenlijk teveel mods en ik vind vooral mcc en slice of life goede mods. Welke heb jij? 

Leuk! Ik zit al heel lang te twijfelen of ik universiteiten wil kopen dus thanks voor het advies. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe mijn mods heten haha. Het zijn gewoon kleine mods die zorgen dat je meer interacties tussen Sims kan hebben.

Geen probleem :) Ja interactie tussen sims mis ik wel in het ‘normale spel’ zonder mods. Zou je de sims 5 kopen als die uit zou komen? Of gewoon blijven bij sims 4?

Oeeeeh goede vraag. Het zou echt liggen aan hoeveel uitgebreider of realistischer Sims5 zou zijn, want ik ben nog steeds tevreden met hoe alles in Sims 4 verloopt. En jij? (Trouwens, deze reactie ketting wordt wel heel lang haha, stuur me anders een privé berichtje!)

Rochella

Hey Lena!

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt! :blush:

Ik zie dat jij het leuk vind om creatief bezig te zijn; misschien is deze Join Us Kunstclub wel iets voor jou! 

Ik kom zelf niet uit Brabant, maar werk er wel en ik moet zeggen dat het een paar gekke dagen waren met de carnaval. Zo kwam ik 's ochtends vroeg een kip op een fiets tegen :hatched_chick:  Grappig gezicht haha. Maar hey, het is inmiddels alweer voorbij! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen