Skip to main content

Lena 17 omgeving Noord-Brabant

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 15 reacties

Hoii, mijn naam is Lena, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Noord-Brabant. 
Ik vind het spannend om dit aan te maken, maar omdat ik me nu met carnaval (feesten is totaal niet mijn ding) best alleen voel, leek dit mij een veilige stap om nieuwe mensen te ontmoeten! 
Ik ben dus Lena, ik ben gek op creatief bezig zijn als schilderen en tekenen, ik hou van fietsen en wandelen en af en toe game ik wat (vooral Sims4 en Among us).

Ik merk dat ik na behalen van mij HAVO-diploma steeds meer contact kwijtraak met mensen en ik hoop dat zo nieuwe vriendschappen kunnen ontstaan! 

Liefs, Lena 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

30 reacties

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 2 maart 2022

Hey Lena,

Welkom! waar heb je carnaval?

gr Bart 

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 2 maart 2022

Hoii Bart,

In Tilburg, altijd gezellig :) Maar ik ben zelf niet zo heel erg van de carnaval. 
Groetjess 

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 2 maart 2022

Hoi , 

woon je in Tilburg? Ik woon zelf in Helvoirt. Ik ben ook niet van het carnavallen 😁

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 2 maart 2022

Hoii, 

Ik woon zelf in Goirle, dat is maar een paar kilometer van Tilburg vandaan. Het doet me best goed om te horen dat er meer mensen niet van carnavallen zijn. Mijn hele Instagram staat nu vol met mensen die over carnaval posten maar er zijn gelukkig meer mensen als ik :)

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 31 reacties
  • 2 maart 2022

Hey Lena,

haha oké leuk. Wat zij je hobby’s?

Lano
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 5 reacties
  • 2 maart 2022
LenaS schreef:

Hoii, mijn naam is Lena, ik ben 17 jaar oud en ik woon in Noord-Brabant. 
Ik vind het spannend om dit aan te maken, maar omdat ik me nu met carnaval (feesten is totaal niet mijn ding) best alleen voel, leek dit mij een veilige stap om nieuwe mensen te ontmoeten! 
Ik ben dus Lena, ik ben gek op creatief bezig zijn als schilderen en tekenen, ik hou van fietsen en wandelen en af en toe game ik wat (vooral Sims4 en Among us).

Ik merk dat ik na behalen van mij HAVO-diploma steeds meer contact kwijtraak met mensen en ik hoop dat zo nieuwe vriendschappen kunnen ontstaan! 

Liefs, Lena 

Hey Lena ik teken ook graag mag ik vragen wat je tekent ? :)

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 2 maart 2022

Heyy, ik teken eigenlijk van alles! Op dit moment vind ik het leuk om mensen na te tekenen, vooral beroemdheden die me inspireren. En jij? 

Lano
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 5 reacties
  • 2 maart 2022
LenaS schreef:

Heyy, ik teken eigenlijk van alles! Op dit moment vind ik het leuk om mensen na te tekenen, vooral beroemdheden die me inspireren. En jij? 

Oh Nice ik teken meer anime en manga wil je tekenen delen?

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 2 maart 2022

Sure! Ik ben nog niet heel erg bekend met dit platform dus kan je me vertellen hoe dat moet?

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 maart 2022

Haai Lena, Welkom!

Zoals je ziet zijn er meerdere die niet van carnaval houden. Ik ben zelf van boven de rivieren dus ik kan er helaas niet over mee praten haha. Toevallig staat er voor aanstaande Donderdag een AmongUs event gepland via discord. Zie deze topic: Among Us game night 🎮, Thu, 3 Mar. 2022 at 20:00, Europe/Amsterdam | Join Us Community (join-us.nu). Lijkt dit je wat? :-)

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 2 maart 2022

Bedankt! Dat lijkt me wel leuk, alleen ik betwijfel of ik dat ga halen met de tijd. Is het erg als ik later binnenkom?

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 2 maart 2022
LenaS schreef:

Bedankt! Dat lijkt me wel leuk, alleen ik betwijfel of ik dat ga halen met de tijd. Is het erg als ik later binnenkom?

Neejohh tuurlijk niet. Je kan aansluiten zolang ze bezig zijn!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 2 maart 2022

Hey Lena :)

Welkom bij de community  heb je ons event gezien? 

We gaan met een groepje bellen in discord en among us spelen. 

https://community.join-us.nu/events/among-us-game-night-12

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 3 maart 2022

Hi Hi, 

Ik speel zelf ook de sims 4 en ik heb daar echt teveel geld al ingestopt haha ;) Heb je uitbreidingspakketten of alleen de base game?

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 3 maart 2022
May schreef:

Hi Hi, 

Ik speel zelf ook de sims 4 en ik heb daar echt teveel geld al ingestopt haha ;) Heb je uitbreidingspakketten of alleen de base game?

Hi May!

Wat leuk! Ik heb ook al teveel geld in Sims gestopt haha. Ik heb stedelijk leven, beleef het samen, huisdieren, aan het werk, vampieren en sinds kort ook wordt beroemd. Het maakt het spel leuker vind ik :) Welke heb jij?

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 3 maart 2022
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Hi May!

Wat leuk! Ik heb ook al teveel geld in Sims gestopt haha. Ik heb stedelijk leven, beleef het samen, huisdieren, aan het werk, vampieren en sinds kort ook wordt beroemd. Het maakt het spel leuker vind ik :) Welke heb jij?

Hi :) 

Ik heb universiteit, word beroemd, huisdieren, seizoenen, city living, parenthood en vintage glamour. Best veel haha :) 

Gebruik je ook mods?

• 0 reacties
  • 3 maart 2022

Hiii Lena,

Wat leuk, dan ben je net zo creatief als mij ;)  Wat teken of schilder je zoal? 

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 3 maart 2022
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Hi May!

Ik heb universiteit, word beroemd, huisdieren, seizoenen, city living, parenthood en vintage glamour. Best veel haha :) 

Gebruik je ook mods?

Universiteiten lijkt me ook heel gaaf! Is die het geld waard? 
Ik heb een aantal kleine mods maar geen grote, jij wel? Misschien kan je me er een paar aanraden haha

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 3 maart 2022
lies.v schreef:

Hiii Lena,

Wat leuk, dan ben je net zo creatief als mij ;)  Wat teken of schilder je zoal? 

Hee Lies! 
Ik schilder vooral landschappen en bloemen, die vind ik het leukst. Tekenen doe ik echt van alles, van mensen tot Disney figuren of soms dieren. En jij? 

• 0 reacties
  • 4 maart 2022

Hoi, 

Ik woon ook in Brabant (Eindhoven) en ik heb echt precies hetzelfde als jij. Iedereen om mij heen had het gezellig met carnaval maar ik hou er zelf niet zo van dus dit was niet echt een leuke week.

Oh en ik schilder ook! :) niet zo heel veel want ik ben er niet zo goed in maar voor wat het waard is

groetjes Lotte

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 4 maart 2022
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Hi May!

Gebruik je ook mods?

Ik heb een aantal kleine mods maar geen grote, jij wel? Misschien kan je me er een paar aanraden haha

Ik vind dat universiteit het wel waard is. Het is toch een extra tussenstap wat het spelen wat leuker maakt. Ik heb eigenlijk teveel mods en ik vind vooral mcc en slice of life goede mods. Welke heb jij? 

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 4 maart 2022
lotte.vh schreef:

Hoi, 

Ik woon ook in Brabant (Eindhoven) en ik heb echt precies hetzelfde als jij. Iedereen om mij heen had het gezellig met carnaval maar ik hou er zelf niet zo van dus dit was niet echt een leuke week.

Oh en ik schilder ook! :) niet zo heel veel want ik ben er niet zo goed in maar voor wat het waard is

groetjes Lotte

Hi Lotte,

Vervelend zeg, maar je bent lang niet de enige hoor! Hopelijk heb je je een beetje kunnen vermaken. Wat leuk dat je ook schildert! Wat vind je het leukste om te schilderen?

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 4 maart 2022
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:
LenaS schreef:
May schreef:

Hi Hi, 

Hi May!

Gebruik je ook mods?

Ik vind dat universiteit het wel waard is. Het is toch een extra tussenstap wat het spelen wat leuker maakt. Ik heb eigenlijk teveel mods en ik vind vooral mcc en slice of life goede mods. Welke heb jij? 

Leuk! Ik zit al heel lang te twijfelen of ik universiteiten wil kopen dus thanks voor het advies. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe mijn mods heten haha. Het zijn gewoon kleine mods die zorgen dat je meer interacties tussen Sims kan hebben.

• 0 reacties
  • 4 maart 2022
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:

Hoi, 

groetjes Lotte

Hi Lotte,

Vervelend zeg, maar je bent lang niet de enige hoor! Hopelijk heb je je een beetje kunnen vermaken. Wat leuk dat je ook schildert! Wat vind je het leukste om te schilderen?

vooral abstracte dingen eigenlijk.. en jij? :)

LenaS
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • 15 reacties
  • 4 maart 2022
lotte.vh schreef:
LenaS schreef:
lotte.vh schreef:

Hoi, 

groetjes Lotte

Hi Lotte,

vooral abstracte dingen eigenlijk.. en jij? :)

Tof!! Ik vooral landschappen en bloemen / andere natuur

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen