Skip to main content

Joachim, 26 jaar, omgeving Brugge (België)

• 15 juni 2022
  • 1 reactie
  • 83 × bekeken

nobodymorefailed
Forum|alt.badge.img

Dag iedereen. 

Even mezelf voorstellen. Ik ben Joachim. Een jongeman van 26jaar die in Brugge (België) leeft. Hobby’s/activiteiten die ik nu momenteel uitvoer zijn : koken, zwemmen, wandelen, gamen (heel af en toe), lezen, sociale contacten zoeken, mensen helpen,… 

Maar ik hou van zoveel meer! Indoor snowboarding, indoor muurklimmen, badminton, voetbal, frisbee, skeeleren, schaatsen,  tv/serie’s kijken ( niet zo vaak), weggaan met vrienden (heb er niet veel, maar ben ermee bezig), airsoft, noem maar op…

Ik kan wel een boek schrijven met wat er allemaal gaande was/is in mijn leven, en dat zal ik ook ongeveer doen. Voor de simpele reden dat er veel mensen zijn met diverse leeftijden en hun hopelijk op bepaalde gebieden in mijn verhaal kunnen herkennen! (handig die levenservaringen).

Lees verder...

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 17 juni 2022

Hee Joachim, welkom!

Leuke hobbies heb je! Misschien is het ook leuk om te weten dat we een aantal groepen hebben gebaseerd op interesse (zoals de leesclub, en kookclub), die groepen kun je hier vinden.

Wat vind je zoal leuk om te lezen? En wat is je favoriete gerecht om te maken (of te eten hahaa)?

Je hebt echt een hele hoop hobbies, echt super leuk :)

Ik wil je voor nu ook vooral veel plezier wensen op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen