Skip to main content

Denise27 21 omgeving Groningen

• 10 februari 2022
  • 7 reacties
  • 202 × bekeken

Denise27
Forum|alt.badge.img+4

Heyy :)

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben nieuw hier en ik kom uit het mooie noorden 😛. Ik ben net 21 jaar geworden.  Ik heb thuis een konijntje genaamd Jack.

Ik ben momenteel nog met een studie bezig en ben daarvoor veel in Groningen te vinden. Zelf kom ik uit Friesland en ik ben daar ook regelmatig te vinden. 

Ik ontmoet door corona niet zo veel nieuwe mensen en dat word best eenzaam. Toen kwam ik een advertentie tegen van Join Us en ik dacht wie weet is dit wat leuks. Tot nu toe heb ik een hele leuke community gezien en niks anders dan positiviteit gelezen :)

Ik mag graag muziek luisteren, ik ben gek op pizza en mag graag leuke dingen doen. Wat doen jullie graag?

Vragen stellen mag altijd ;)

Xx

Denise

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 10 februari 2022

Hii, welkom. Heb je een foto van je konijntje?

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 10 februari 2022

Jazeker ik heb er een galerij vol van 😜

Bart
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • 10 februari 2022

Hey welkom. Welke muziek luister je zoals?

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 10 februari 2022

@Bart ik luister eigenlijks van alles

Van de jaren 70 tot nu 

Wat luister jij?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 16 februari 2022

Wat een schattig konijntje! 😍

Heb je ook nog een favoriete pizza of dat niet? Maak je ook wel eens zelf pizza? :)

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 16 februari 2022

@Melissa mijn favoriet is mozarella.

Ja maar niet heel vaak. Is altijd wel leuk om een beetje te experimenteren met wat je erop doet :)

Rochella

Hey Denise!

Welkom op de community! Leuk dat je je voorstelt :blush: .

Wat een lief/leuk konijntje heb jij! :blush:

We gaan toevallig met de kookclub via Join Us een keer een pizza bakken (online gezamelijk) misschien is dat wel iets leuks voor jou om aan mee te doen?

https://community.join-us.nu/join-us-kookclub-79/even-wachten-op-pizza-636

​​​​​

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen