Even wachten op.... Pizza! ​​

  • 5 March 2022
  • 12 reacties
  • 249 × bekeken

Hey allemaal!

De Join Us Pizza avond wordt op dinsdag 19 april gehouden van 17:00 tot 19:00 uur.
Je kunt je nog opgeven tot en met dinsdag 19 april. Deelnemers krijgen een linkje naar een zoom-meeting via een privé bericht. 

Aanmelden via het event:


Het idee is dat we pizza gaan maken! Je kunt dan zelf bedenken hoe je deze wilt gaan beleggen (dus helemaal naar eigen smaak in te vullen!) 
:pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza::pizza:  :pizza::pizza::pizza::pizza::pizza:
We gaan via een zoom meeting met elkaar in gesprek en zullen gezamenlijk dus de pizza beleggen/bakken en samen opeten.. Met ondertussen natuurlijk veel gezelligheid! 

Ik ben benieuwd naar wat iedereen gaat maken! 

Recept:
Je kunt bij de supermarkt al een deegje met saus kopen, zodat je zelf alleen nog maar de topping hoeft aan te vullen. Je kan natuurlijk ook zelf je pizza deeg maken, let er dan wel op dat je dit doet voordat we van start gaan! Of als je de gezondere kant op wilt kun je bijv. ook eens kijken naar een bloemkool pizza bodem! 

Wat kun je nog meer toevoegen?
Geraspte kaas/Mozzerella
Groenten (denk aan paprika, champignons, uien, kleine tomaatjes, spinazie ananas)
Vlees (gehakt/kip/shoarma.. you name it!)

 

:fork_knife_plate::fork_and_knife:


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Gezellig! Heb er nu al zin in haha 🙈 Dan heb ik een goede reden om pizza te gaan eten 😋

Reputatie 3
Badge +6

Wat een leuk idee! Moet je je hiervoor aanmelden? Of kan iedereen gewoon zo meedoen?

@Lara iedereen mag mee doen 😊 graag willen we wel op voorhand weten wie er allemaal komen/kunnen vandaar ook de datum prikker. 😊 Iedereen krijgt t.z.t een zoom linkje in hun privé berichten om te kunnen deelnemen! 

 

Als de datum is gekozen en er zijn nog mensen die last minute mee willen doen is dat ook geen probleem, je kan nog tot op de dag van de pizza avond aansluiten. (Door te reageren in het topic) 👍

De datum is bekend.

dinsdag 19 april, 17:00 - 19:00

 

Mocht je ook graag mee willen doen; laat het maar even weten! Deelnemers krijgen t.z.t. een linkje naar zoom in hun privé bericht. 

Reputatie 2
Badge +1

Yes ik doe mee. Heb het ook op de event pagina aangegeven. Zie hier dat er toch ook anderen zijn die mee willen doen. Heb daarnaast ook nog 2 of 3 anderen uit mijn online groep die misschien mee willen doen en zal die doorsturen naar de event pagina.

Reputatie 6
Badge +8

Dit klinkt echt als een superleuk idee en had graag aan willen schuiven! Helaas zit ik die dag in Amsterdam voor een concert. Volgende keer doe ik mee! 

@Ramon Heeremans leuk gezellig! 🤗 Ik zal de event pagina ook nog even in het bericht zetten, dat was ik vergeten oeps. Hahaha 🙈

@Naoomi Jammer, maar een andere keer dan! Naar welk Concert ga je? Veel plezier!! 

Reputatie 6
Badge +8

@Rochella 5 Seconds of Summer! Heb er al zo’n lange tijd zin in. Maar telt pizza in de rij bestellen ook? 😂 Wanneer jullie beginnen zit ik daar waarschijnlijk nog wel. Of zit bij de Q&A en krijg iedereen zo gek om mee te doen. 

Reputatie 5
Badge +7

Ha Rochella,

 

heb geen linkje gehad, zou je die mij toe kunnen sturen?

@Nasim dat is correct, het linkje wordt net van te voren gestuurd, dus nog hééeeel even geduld! (Om meer specifiek te zijn: ik verwacht rond 16u de linkjes vandaag te hebben verstuurd).

Tot vanavond! 😊

Bij deze wil ik even doorgeven dat de meeting voor vanavond gesloten is. Helaas zijn er een aantal afmeldingen geweest.

 

Wie weet tot de volgende keer? 

Reputatie 5
Badge +7

Als er een volgende keer is