Skip to main content

Demy 25 jaar omgeving Bennekom, Gelderland

• 20 december 2021
  • 28 reacties
  • 379 × bekeken

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal!

Ik ben Demy, ik ben 25 jaar en ik woon in Bennekom, Gelderland. Geboren en getogen in Wageningen en nu sinds 2 jaar in het dropje ernaast, samen met mijn vriend. Ik werk op een basisschool, momenteel als leerkrachtondersteuner en in februari ga ik beginnen met de zij instroom om zelf leerkracht te worden. Hier heb ik enorm veel zin in! Hiervoor heb ik pedagogiek gestudeerd, nu ongeveer 2,5 jaar klaar.

Mijn hobby's zijn o.a. lezen (Harry Potter, Stephen King, Griekse mythologie… ik ga van hot naar her, als het maar in het Engels is :’) ), gamen (van Animal Crossing tot GTA), koken, bakken, haken, muziek luisteren (ook echt van alles en nog wat) en films & series kijken. 

Het lijkt mij leuk om wat meer mensen te leren kennen, vandaar dat ik mij bij Join Us heb aangemeld en dat ik dit bericht nu post. Ik hoop van jullie te horen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

28 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 20 december 2021

Hey welkom :) 

Game je ook wel eens online? 

Ik ben een groot gta online fan 😂

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 21 december 2021

Hey Demi, welkom! Heb je toevallig zin om mee te doen met The Midnight Library - Matt Haig lezen?

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 21 december 2021

Welkom Demy! : )

Wat een leuke uiteenlopende hobbies! Ik speel zelf zo af en toe ook animal crossing of GTA :) Haken heb ik ooit ook een poging voor gedaan haha maar heb het opgegeven 😅 begreep al die termen niet, dus kon alleen maar rechte lijntjes haken 🙈
Heb je toevallig een favoriet recept?

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 22 december 2021
Nick schreef:

Hey welkom :) 

Game je ook wel eens online? 

Ik ben een groot gta online fan 😂

Dankjewel! Ik heb een tijd lang online gegamet ja, nu met werk de laatste tijd veel te druk :sweat_smile:  Maar de kerstvakantie is nabij, dus dan ga ik misschien wel weer een keertje online!

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 22 december 2021
Koolvis schreef:

Hey Demi, welkom! Heb je toevallig zin om mee te doen met The Midnight Library - Matt Haig lezen?

Oeh die heb ik gelezen ja, tof boek! Ik ga wel eens een kijkje nemen :smile:

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 22 december 2021
Melissa schreef:

Welkom Demy! : )

Wat een leuke uiteenlopende hobbies! Ik speel zelf zo af en toe ook animal crossing of GTA :) Haken heb ik ooit ook een poging voor gedaan haha maar heb het opgegeven 😅 begreep al die termen niet, dus kon alleen maar rechte lijntjes haken 🙈
Heb je toevallig een favoriet recept?

Oh tof, je bent de eerste meid die ik tegenkom die ook wel GTA speelt :sweat_smile::joy:  Haken is zo leuk! Ik maak vooral knuffeltjes enzo, word ik echt enorm vrolijk van haha
Oeh een favoriet recept… moeilijke keuze! Ik heb een pasta tonijn recept met pesto waar ik altijd erg goede punten mee scoor thuis haha! :smile:

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

Hey Demy!

Welkom en leuk dat je je voorstelt :blush: !

Alvast heel veel succes met je nieuwe opleiding! Leuk dat je je zo blijft ontwikkelen! 

Wat voor games speel je nog meer naast GTA/Animal Crossing? Heb je Stardew Valley wel eens geprobeerd? :innocent: Heerlijk verslavend spelletje ook. Hahaha. Wij hebben veel gezamelijke hobbies! Leuk om te lezen :blush: Helaas woon ik niet in de buurt, maar als je het ziet zitten dan kunnen we misschien wel eens een keertje online een spelletje doen!  (Als we er allebei de tijd voor hebben natuurlijk haha)

Groetjes Rochella

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 23 december 2021
Rochella schreef:

Hey Demy!

Welkom en leuk dat je je voorstelt :blush: !

Alvast heel veel succes met je nieuwe opleiding! Leuk dat je je zo blijft ontwikkelen! 

Wat voor games speel je nog meer naast GTA/Animal Crossing? Heb je Stardew Valley wel eens geprobeerd? :innocent: Heerlijk verslavend spelletje ook. Hahaha. Wij hebben veel gezamelijke hobbies! Leuk om te lezen :blush: Helaas woon ik niet in de buurt, maar als je het ziet zitten dan kunnen we misschien wel eens een keertje online een spelletje doen!  (Als we er allebei de tijd voor hebben natuurlijk haha)

Groetjes Rochella

Oh Stardew Valley, jaa! Ook een heerlijk spelletje inderdaad. Heb ik dankzij een podcast ontdekt en ben hen dan ook eeuwig dankbaar hahaha!
Leuk om te lezen dat we veel gezamenlijke hobby's hebben :blush: Lijkt me wel leuk om een keer samen een spelletje te doen!

Rochella
  • 504 reacties
  • 23 december 2021

@Dxmy Hahaha jaaa dat snap ik wel! Ik heb nog wel meer van dat soort spellen hoor, een hele lijst :see_no_evil: Speel je het via steam?  Leuk! Doen we :blush:

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 23 december 2021
Rochella schreef:

@Dxmy Hahaha jaaa dat snap ik wel! Ik heb nog wel meer van dat soort spellen hoor, een hele lijst :see_no_evil: Speel je het via steam?  Leuk! Doen we :blush:

Ik speel het op mijn Nintendo Switch. Speel je GTA bijvoorbeeld op de PS4? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 23 december 2021

Hoi Demy! Wat ontzettend leuk dat je op een basisschool werkt. Met welke groep kinderen werk je het liefst?

Ik houd ook erg van Griekse mythologie. Heb je een favoriete mythe?

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 23 december 2021
AnneJ98 schreef:

Hoi Demy! Wat ontzettend leuk dat je op een basisschool werkt. Met welke groep kinderen werk je het liefst?

Ik houd ook erg van Griekse mythologie. Heb je een favoriete mythe?

Ik werk momenteel met groep 1-2, wat echt heel leuk is! Na de kerstvakantie, vanaf dat mijn opleiding begint, ga ik met groep 3 werken. Lijkt mij ook geweldig! Maar wel echt de onderbouw, daar kan ik echt mijn ei kwijt :grin:

Ik heb niet echt een favoriete mythe, al vind ik die van Icarus altijd wel gaaf. Of die van het labyrinth…

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 24 december 2021

@Dxmy Ohh ja Icarus is ook een van mijn favorieten. Ohh in groep 3 beginnen ze ook een beetje met letters en dergelijke toch? Lijkt me zo leuk om dat proces samen met die kinderen mee te maken en vorm te geven! :smiley:

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 24 december 2021

@AnneJ98 Jaa ook lezen en schrijven inderdaad! En ik ken de kids van groep 3 al van groep 2 vorig jaar, dus het lijkt mij ook enorm leuk om te zien hoe ze zich al verder hebben ontwikkelt afgelopen half jaar :grin:

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 25 december 2021
Dxmy schreef:

Oh tof, je bent de eerste meid die ik tegenkom die ook wel GTA speelt :sweat_smile::joy: 

Haha jaa zijn er inderdaad niet zo veel die GTA spelen 😂😅 Maar wel leuk!: )

Dxmy schreef:

Haken is zo leuk! Ik maak vooral knuffeltjes enzo, word ik echt enorm vrolijk van haha

Aww schattig!

Dxmy schreef:

Oeh een favoriet recept… moeilijke keuze! Ik heb een pasta tonijn recept met pesto waar ik altijd erg goede punten mee scoor thuis haha! :smile:

Yum klinkt als een zeer goed recept ja! :) Nog nooit van die combi gehoord, maar het klinkt heerlijk! 😋

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 25 december 2021

@Melissa Speel je ook op de ps4? Zin om misschien een keer samen te spelen anders? :hugging:

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 26 december 2021

@Dxmy Ik speel helaas alleen op de pc/laptop😅 weet niet of het dan alsnog samen kan, maar lijkt me wel een keer leuk! Als gta op de ps4 en pc samen kan natuurlijk

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 22 reacties
  • 27 december 2021
Dxmy schreef:

@AnneJ98 Jaa ook lezen en schrijven inderdaad! En ik ken de kids van groep 3 al van groep 2 vorig jaar, dus het lijkt mij ook enorm leuk om te zien hoe ze zich al verder hebben ontwikkelt afgelopen half jaar :grin:

Zo tof! Leuk dat je als het ware zelf ook zo met ze mee kan groeien. Het lijkt me enerzijds lastig om afscheid te moeten nemen na een jaar hecht werken met kinderen, maar aan de andere kant ook leuk als je weer een nieuwe groep krijgt. Maar wel extra bijzonder dat je de kinderen nu al kent!

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 27 december 2021

@Melissa Ah dat kan helaas niet volgens mij 

@AnneJ98 Ja ik werk er nu iets meer dan een jaar, dus het is erg leuk om te zien hoe de kids na de zomervakantie verder zijn gegroeid en welke nieuwe kleuters weer in de groepen 1 kwamen :grin:

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 27 december 2021
Dxmy schreef:

@Melissa Ah dat kan helaas niet volgens mij 

aah dat is jammer 😢

Rochella
  • 504 reacties
  • 28 december 2021

@Dxmy helaas speel ik niet veel meer via de ps4 (alleen just dance :joy: ) de rest gaat allemaal via pc haha. En volgens mij is Stardew Valley geen crossplay he, dat is wel echt jammer ben benieuwd naar je farm! Hahahah :wink:

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 28 december 2021

Hey Demy! :D

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 29 december 2021

Hee Demy, 

Game je op de XBOX, of de playstation? :-)

Dxmy
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Hero
  • 71 reacties
  • 3 januari 2022

@Renze Snoek Hoi! Ik game op de PS4

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 5 januari 2022
Dxmy schreef:

@Renze Snoek Hoi! Ik game op de PS4

Helaas, ik heb een Xbox ONE :joy:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen