Hoi hoi allemaal (om maar een veelvoorkomende aanhefvorm alhier te spiegelen!)
Ik heet Alex (27) en woon in Heerhugowaard. Vroeger ging ik nog wel vaak naar feesten, hardcore, techno, etc., sinds ik hier niet meer vaak naar toe ga, kom ik minder in contact met de mensen die ik daar ken. Vandaar ben ik ook op zoek naar sociale contacten - maar ja, hoe bemachtig je zoiets?
Zeker de laatste tijd ben ik vooral bezig met hobby's die redelijk aan de zelfstandige kant zijn, waardoor ik ook minder buiten kom: de laatste tijd ben ik vooral met het leren van talen bezig: Duits en Italiaans. Daarnaast rond ik dit jaar mijn master geschiedenis af, wat zonlicht kan er wel bij. Hiernaast interesseer ik me ook wel voor literatuur of filosofie.
Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die mijn interesses delen, maar ik wil ook andere interessen ontwikkelen. Hele tijd in de boeken hangen kan erg leuk zijn, maar de buitenwereld en meer sociaal contact kan natuurlijk geen kwaad. Om daarmee eerlijk te zijn weet ik daardoor niet zo goed wat ik eigenlijk zoek, simpelweg nieuwe vriendschappen of kennissen denk ik?