Skip to main content
Cindyy0162
Legend
October 27, 2025

zijn er hier pretparkfans?

• October 27, 2025
  • 60 reacties
  • 532 × bekeken

Zijn er hier pretparken fans en zo ja welke pretpark ga je het liefst?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

60 reacties

Cat
Moderator
October 28, 2025

Willen jullie een beetje opletten met quotes? Het is niet nodig om het bericht boven je te quoten. Dat maakt je huidige bericht onnodig lang. Ik heb voor nu de onnodige quotes verwijderd.

Dank je! 🤗

Discord username: xkitcat
Cindyy0162
Legend
October 28, 2025

Leuk, Ben je vaak in de Efteling te vinden? :)

Als ik niet aan werk ven denk 2x per maand en als aan werk ben ik er 4 keer in de week ongeveer soms 5 of 6. Ik weet nog niet wat ze gaan doen met de 75 verjaardag van efteling meestal gaan ze na andere pretparken

Enthusiast
November 11, 2025

Momenteel is Walibi Holland mijn favoriet door de achtbanen. Ben momenteel ook aan het proberen veel buitenlandse parken te bezoeken maar heb voor nu alleen phantasialand en Walibi belgium kunnen afvinken

Cindyy0162
Legend
November 11, 2025

Momenteel is Walibi Holland mijn favoriet door de achtbanen. Ben momenteel ook aan het proberen veel buitenlandse parken te bezoeken maar heb voor nu alleen phantasialand en Walibi belgium kunnen afvinken

Welke pretpark van buitenland staat hoog op je lijstje om te bezoeken?

Enthusiast
November 11, 2025

Thorpe park, Europapark. En movie park staan in de top. Echt ver weg weg heb ik nog niet heel erg in verdiept

Cindyy0162
Legend
November 11, 2025

Aah nice europapark staat ook hoog aan me lijst 

Julien
Moderator
November 11, 2025

Ben zelf vooral dol op Walibi/ de Efteling!

Haai! Als je wil praten, stuur me gerust een DM!
Lucine
Hero
November 12, 2025

Hm van Nederland denk ik toch wel Toverland. Maar mijn grootste favoriet is europapark, en op de 2e plek zeer zeker phantastialand:))) love taron

een dag een cavia niet geknuffeld is een dag niet geleefd
Cindyy0162
Legend
November 13, 2025

Ben zelf vooral dol op Walibi/ de Efteling!

Wat spreek walibi bij jou aan?

Cindyy0162
Legend
November 13, 2025

Hm van Nederland denk ik toch wel Toverland. Maar mijn grootste favoriet is europapark, en op de 2e plek zeer zeker phantastialand:))) love taron

Europapark staat ook echt joof aan me lijst en phantasialand ook moet keer echt plannen om te gaan