Skip to main content
Cindyy0162
Legend
October 27, 2025

zijn er hier pretparkfans?

• October 27, 2025
  • 60 reacties
  • 532 × bekeken

Zijn er hier pretparken fans en zo ja welke pretpark ga je het liefst?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

60 reacties

Diego
Community Coördinator
Community Coördinator
October 28, 2025

Zeker een aanrader, vindt de themagebieden echt fantastisch daar. 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
Cindyy0162
Legend
October 28, 2025

Ja hoor van meer mensen het is effen kijken wanneer we willen gaan inverband drukke tijd

Socializer
October 28, 2025

O netjes wil je ook na de andere parken van disney?

Ja hoor ik ga ook heel graag naar europapark, de efteling, toverland, fantasialand en heide park en zal nog ooit heel graag naar altontowers willen en energielandia

Cindyy0162
Legend
October 28, 2025

Aah nice wil je ook nog na de andere disney parken?

Socializer
October 28, 2025

Ja zeker ik zal naar alle disney parken willen in mijn leven over 2 jaar ga ik naar disney world dus wordt er weer eentje van mijn lijstje afgestreept

Cindyy0162
Legend
October 28, 2025

O heel gaaf ben benieuwd wat je er van vind

Socializer
October 28, 2025

Daar ben ik ook heel benieuwd na

patjevoordesfeer
Moderator
October 28, 2025

Ik ben ook een groot pretpark liefhebber… Als ik moet kiezen, dan Is de Efteling toch wel mijn favoriet, met alle thema’s en dergelijke.

Ga komende kerstvakantie voor het eerst naar Europapark, kijk daar ook wel erg naar uit.

Wat zijn jouw favoriete parken?

DM always open :)
Cindyy0162
Legend
October 28, 2025

Mijne ook zeker de efteling. Europapark is ook echt een droom om na toe te gaan was net te laat aangenomen op werk anders was daar heen gegaan met werk

patjevoordesfeer
Moderator
October 28, 2025

Leuk, Ben je vaak in de Efteling te vinden? :)

jammer dat je net Te laat op je werk begon om mee te kunnen naar Europapark, maar wellicht organiseren ze dat in de toekomst nog wel een keer, of zijn er nog wel meer mensen die willen gaan.

DM always open :)