Skip to main content

zijn er hier pretparkfans?

• October 27, 2025
  • 60 reacties
  • 511 × bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 11, 2025

Aah nice europapark staat ook hoog aan me lijst 

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 11, 2025

Ben zelf vooral dol op Walibi/ de Efteling!

Lucine
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • November 12, 2025

Hm van Nederland denk ik toch wel Toverland. Maar mijn grootste favoriet is europapark, en op de 2e plek zeer zeker phantastialand:))) love taron

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 13, 2025

Ben zelf vooral dol op Walibi/ de Efteling!

Wat spreek walibi bij jou aan?

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 13, 2025

Hm van Nederland denk ik toch wel Toverland. Maar mijn grootste favoriet is europapark, en op de 2e plek zeer zeker phantastialand:))) love taron

Europapark staat ook echt joof aan me lijst en phantasialand ook moet keer echt plannen om te gaan

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Leuk, Ben je vaak in de Efteling te vinden? :)

Als ik niet aan werk ven denk 2x per maand en als aan werk ben ik er 4 keer in de week ongeveer soms 5 of 6. Ik weet nog niet wat ze gaan doen met de 75 verjaardag van efteling meestal gaan ze na andere pretparken

Klinkt veel belovend, ben benieuwd! :)

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 13, 2025

Als ik niet aan werk ven denk 2x per maand en als aan werk ben ik er 4 keer in de week ongeveer soms 5 of 6. Ik weet nog niet wat ze gaan doen met de 75 verjaardag van efteling meestal gaan ze na andere pretparken

Ja ik ook nog 2 jaar dus ben benieuwd 

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Als abonnementhouder ga ik het wel volgen, over het premium evenement was best wel veel discussie helaas en vonden veel mensen het tegenvallen… Maar normaal is het zeker wel aan de Efteling besteed om zoiets uitbundig te vieren!

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 17, 2025

Als abonnementhouder ga ik het wel volgen, over het premium evenement was best wel veel discussie helaas en vonden veel mensen het tegenvallen… Maar normaal is het zeker wel aan de Efteling besteed om zoiets uitbundig te vieren!

Denk dat mensen juist hadden verwacht dat ze zelfde kregen als wij met personeel feest 

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 18, 2025

Ben echt gek op de Efteling! Was er vrijdag weer, en had echt amper wachtrijen wat heel fijn was :) Ik was ook in Walibi geweest vorig jaar tijdens de Fright Nights, maar dat vond ik zo druk, en ik miste een beetje de gezellige sfeer van de Efteling :,)

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Denk dat mensen juist hadden verwacht dat ze zelfde kregen als wij met personeel feest 

Had dat zelf totaal niet, maar was inderdaad wel veel verraden online van mensen die het premium evenement tegen vonden vallen dit jaar, en echt jaloers waren op jullie personeelsfeest.

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Wat best jammer is, omdat het niet met elkaar te vergelijken is… Maar toch.

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 21, 2025

Snap die mensen wel maar ze beseffen denk nket dat wij heel jaar er voor werken om ook die mensen fijne dag te geven en dat ze ons dat zo iets geven vind juist fijjn wij gaan ook toch niet na hum personeelsfeesten?

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Ben zelf niet bij de premium avond en ook niet bij het personeelsfeest geweest, dus kan er niet over oordelen, het gaat toch om het idee? Leuk juist dat de Efteling iets organiseert om hun premium abonnementhouders te bedanken!

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Trouwens, het premium evenement was ook de eerste keer, logisch dat het nog niet perfect is. :)

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • November 21, 2025

Ja zo denken wij maar helaas heb echt andere verhalen gehoord vanuit kantoor over die avond en dat ze boos ware dat personeel iets vets kreeg

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Wat jammer om te horen, leuk juist dat ze iets voor het personeel doen! :)

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • December 1, 2025

Disney world is tot nu toe me favo lekker groot veel te zien en als gek op disney bent is echt geweldig

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • December 1, 2025

Disney world is tot nu toe me favo lekker groot veel te zien en als gek op disney bent is echt geweldig

Gaaf dat je daar ben geweest stiekem wel jaloers

Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • December 1, 2025

Gaaf dat je daar ben geweest stiekem wel jaloers

Snap ik was mij gooste droom dus ben blij dat ik dit jaar ben gegaan

Forum|alt.badge.img+9
  • Myth
  • December 2, 2025

Ik vind zelf de Efteling en Slagharen leuk. Disneypark Parijs is ook leuk, maar het is best een verouderd park...wel leuke herinneringen aan : )

Ik wil zelf graag nog een keertje Toverland en Europapark bezoeken.

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • December 2, 2025

Toverland is leuk park vooral finix vind erg goede achtbaan 

• Contributer
  • December 4, 2025

Jazeker! Ik vind alle pretparken wel tof eigenlijk maar meest Disneyland en Walibi 

Cindyy0162
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Legend
  • December 4, 2025

Wat vind je zo leuk aan walibi?

• Contributer
  • December 5, 2025

De Goliath achtbaan, Houten Robin Hood achtbaan en de basketball game🎢🏀

Wat is jouw favoriete pretpark of parken?