Skip to main content
Lauren
Hero
January 23, 2024

Wie lijkt het leuk om.....

• January 23, 2024
  • 62 reacties
  • 2340 × bekeken

Met mij en eventueel andere mensen een gezellig groepje op te richten om wat mee af te spreken?

Maakt niet uit wat:

• Terrasjes pakken
  • Films kijken
  • Festivals / concerten
  • Boeken lezen / boeken ideeën uitwisselen

Heb je zelf een leuk idee, en lijkt het je leuk om dit met (eventueel) een groepje te doen?

Laat het me weten 😊😉

Lauren

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

62 reacties

Zorba
Legend
January 28, 2024

Hey lijkt mij zeker gezellig,woon zelf in Utrecht maar das qua ov goed te bereiken naar daar.

Je mag mij idg altijd een prive berichtje sturen 

Zorba
January 28, 2024

Hey, Lauren! Lijkt mij heel leuk, groepjes zijn altijd goed toch!? Ik kom zelf uit Haarlem, maar vind het geen probleem om te reizen, (studenten OV is 🗝). Zijn er mensen die van musea of theater houden toevallig?😄

Liefs, Lara
January 28, 2024

Jullie kunnen mij trouwens privé ook benaderen, ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe mensen. 

Liefs, Lara
Dex95
Hero
January 28, 2024

@Lara2003: Ik hou van musea.

January 29, 2024

@Dex95 wat leuk, wat voor musea ga je zoal?

Liefs, Lara
Dex95
Hero
January 29, 2024

@Lara2003 : Ik hou van musea die gaan over historische gebeurtenissen. Ook kunstmusea of musea met historische collecties van een bepaald iets (bijv. oude auto’s of oude vliegtuigen) vind ik tof.

Lauren
LaurenAuteur
Hero
January 29, 2024

@Lara2003 heb je discord? heb daar een groepje aangemaakt :)

Rubenbjj
Enthusiast
January 30, 2024

Lijkt me leuk!

Miloutjuhh
Supercharger
January 30, 2024

Lijkt me erg leuk om erbij toegevoegd te worden! Mijn discord is miloutjuhh, groetjes en liefs van Milou :)

Charlotte
Genius
January 30, 2024

In de zomer zou ik wel leuk vinden om weer naar festivals te gaan zoals Mysteryland ofzo :)

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.