Skip to main content
Lauren
Hero
January 23, 2024

Wie lijkt het leuk om.....

• January 23, 2024
  • 62 reacties
  • 2340 × bekeken

Met mij en eventueel andere mensen een gezellig groepje op te richten om wat mee af te spreken?

Maakt niet uit wat:

• Terrasjes pakken
  • Films kijken
  • Festivals / concerten
  • Boeken lezen / boeken ideeën uitwisselen

Heb je zelf een leuk idee, en lijkt het je leuk om dit met (eventueel) een groepje te doen?

Laat het me weten 😊😉

Lauren

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

62 reacties

Roseceous
Master
January 23, 2024

Haay Lauren,

Lijkt me leuk om in je groepje te komen😁. 

Groetjes!

Isn't funny how day by day nothing changes but when you look back everything is different - C.S. Lewis
EmilyVM
Master
January 23, 2024

@Naoomi @EmilyVM Ik heb nog geen groepje aangemaakt!

Hebben jullie ook discord, dan maak ik daar een groepje op aan. 

Als jullie geen discord hebben, stuur me maar een privé berichtje (ook als jullie willen dat niet iedereen je discord naam meteen ziet :))

Ja ik heb discord,  mijn tag is emilyvm

Mijn discord is: EmilyVM.
The Ineffable Bookworm
Myth
January 23, 2024

Mij klinkt dit ook leuk om te doen, woon alleen niet in de buurt van Rotterdam én ben volledig afhankelijk van het OV dus weet niet hoeveel daar van terecht gaat komen... 😔

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Lauren
LaurenAuteur
Hero
January 24, 2024

@Naoomi @EmilyVM Ik heb nog geen groepje aangemaakt!

Hebben jullie ook discord, dan maak ik daar een groepje op aan. 

Als jullie geen discord hebben, stuur me maar een privé berichtje (ook als jullie willen dat niet iedereen je discord naam meteen ziet :))

Ja ik heb discord,  mijn tag is emilyvm

Ik heb je als het goed is een ‘vriendschapsverzoek’ gestuurd :)

Contributer
January 24, 2024

Hi, 

Mij lijkt het ook erg leuk om in het groepje te komen. Ik woon zelf meer in de buurt van Amsterdam maar ik vind het niet erg om een klein stukje te reizen.

Lauren
LaurenAuteur
Hero
January 24, 2024

@Nolanski Leuk dat je mee wilt doen!

Heb je discord? dan voeg ik je erbij :)

Contributer
January 24, 2024

@Lauren Jaaa, ik heb Discord ik heet Nolanski04. Ik zit ook in de join us Discord server

Lauren
LaurenAuteur
Hero
January 25, 2024

@Nolanski ik heb je een verzoek verstuurd!

Dex95
Hero
January 25, 2024

@Lauren : Lijkt me leuk om te joinen. Ik woon dan wel in de regio Amsterdam en ben 28 jaar, maar doesn’t matter, ik ben in!

Ik heb sinds eergisteren Discord aangemaakt, dus je mag mij toevoegen aan het groepje (mijn gebruikersnaam is dacht ik iets van “Dex95_…”)

it.is.what.it.is
Contributer
January 26, 2024

Hejj!

Ik ben Coen (23). Woon in Zeeland.

Mij lijkt het tof om me aan te kunnen sluiten bij een groep om activiteiten mee te ondernemen. 

En zo nieuwe mensen te leren kennen van verschillende regio's.

Ik ben alleen niet zo van de boeken...maar ik zal me best doen haha.

Laat maar weten dan!

groetennn!