Skip to main content
Th99
Legend
October 20, 2022

Volgende week afspreken in midden of noord Nederland?

• October 20, 2022
  • 46 reacties
  • 639 × bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week heb ik een weekje vakantie:)

Lijkt het iemand misschien leuk om volgende week een keer ergens af te spreken in midden- of Noord- Nederland? Bijvoorbeeld een kopje koffie drinken, een stukje wandelen, een kroegje pakken of een museum bezoeken oid? 

Groetjes Thijs 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

46 reacties

The Ineffable Bookworm
Myth
October 20, 2022

Ik zou dit wel willen overwegen (midden Nederland), ligt er wel aan wanneer je dit volgende week wil doen, hoe laat, waar precies in midden Nederland, want ik heb namelijk geen vakantie en kan dus iets lastiger plannen.

Misschien kan je mij een pb'tje sturen en als je bent aangesloten op de Join Us Discord kunnen we hierover wellicht voice-callen om verder te bespreken?

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Rick_97
Hero
October 21, 2022

Leuk plan, als ik kan ga ik graag mee!

Th99
Th99Auteur
Legend
October 22, 2022

Leuk! Kunnen jullie misschien donderdag of vrijdag?

The Ineffable Bookworm
Myth
October 22, 2022

Leuk! Kunnen jullie misschien donderdag of vrijdag?

Donderdag gaat mij niet lukken helaas @Th99 

Vrijdag zou mij beter uitkomen.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
Quinty
Myth
October 22, 2022

Leuk ideeë goed bezig!

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Th99
Th99Auteur
Legend
October 22, 2022

Leuk! Vrijdag doen dan? 

Voorkeur voor een locatie?

Groetjes, Thijs 

The Ineffable Bookworm
Myth
October 22, 2022

Leuk! Vrijdag doen dan? 

Voorkeur voor een locatie?

Groetjes, Thijs 

Vrijdag a.s. klinkt goed Thijs!

Mijn voorkeur voor een locatie zou ergens in Utrecht zijn want da's voor mij makkelijk te bereiken met de bus in verband met de aansluiting/mijn woonplaats en het feit dat ik nog geen rijbewijs heb.

Hoe sta jij hierin @Rick_97 ?

Th99
Th99Auteur
Legend
October 22, 2022

Leuk! Utrecht is voor mij prima als Rick dat ook prima vindt, kunnen we mooi ergens op station afspreken. Ik heb ook geen rijbewijs:).

Kom jij ook Quinty?

Groetjes Thijs 

The Ineffable Bookworm
Myth
October 22, 2022

Leuk! Utrecht is voor mij prima als Rick dat ook prima vindt, kunnen we mooi ergens op station afspreken. Ik heb ook geen rijbewijs:).

Kom jij ook Quinty?

Groetjes Thijs 

Klinkt goed. Enig idee hoe laat je aanstaande vrijdag af wilt spreken op het station Thijs?

Th99
Th99Auteur
Legend
October 22, 2022

Eehm, wanneer kun je? Uurtje of twaalf doen? Dan kunnen we misschien ergens lunchen.