Ik heb deze sport nog nooit gedaan maar het lijkt me gaaf om te snowboarden ik kom uit noord brabant en ben ook 22 jaar oud
Ik heb in het verleden een paar keer geskied omdat ik toevallig mee mocht. Ik heb het mezelf geleerd maar ben zeker niet goed in. Ik denk nog altijd om een keer te gaan om dan te gaan snowboarden. We zouden kunnen kijken om naar een skihal te gaan om eens te kijken hoe goed we zijn.
Nooit gedaan (behalve een proefles bij snowworld), wil t wel supergraag n keer leren. Kom uit midden/oost brabant (Gemert).
Skiën is Echt zoooo fantastisch! (En de apres-ski, erna pak ik graag even mee) super leuk idee, Ik ski nu zelf ongeveer 6 jaar!
hey kim,
Zelf heb ik nog nooit geskied of gesnowboard. Maar roep wel al best lang dat ik het een keer wil proberen. (omdat dat ik in tienerjaren ook veel heb geskeelerd en waveboard). Zou het wel een keer willen doen met een groepje mensen die ook geïnteresseerd is.
Ik woon zelf in Provincie Zeeland, maar ben enigsinds beetje bekend in brabant. (ben in helmond zelf geboren en familie woont daar in de buurt)
Groetjes: Sanne
Hey Kim,
Ik heb wel een beetje ervaring in het skiën en ik vind het ook leuk om te doen. Maar ik ben er niet goed in.
Ik vind het een heel leuk idee.
Zelf woon ik half in Houten (eigen huurappartementje) en half in Utrecht. Ik ben wel een beetje bekend in Brabant.
Guus
Haa,
Wat een leuke reacties allemaal! Misschien is het dan iets om naar een Hal te gaan, daar kunnen degenen die graag willen proeven misschien samen een lesje pakken en dat we daarna samenkomen? :)
@GuusV @Harm @Donovan @KoenBV2000 @Sanne. @Pat
Lijkt me leuk ja. Kan met mijn werk wel enkel zaterdagavonden/zondagen
Ik heb nog geen idee hoe im vervoer ga regelen eigenlijk
Is het niet handig om een whatsapp groep te beginnen?
Heeyy, leuk topic, ik snowboard al sinds mijn 11e en ga vaak naar Franse alpen. Oostenrijk ben ik nog nooit geweest voor wintersport.
Welk gebied ga je graag heen?
Heey @Charlotte ,
Wat leukk!
ik ben helaas al sinds 2018 niet meer geweest. Verder gingen wij vaak naar Hinterglemm en Sölden. Frankrijk ben ik dan nog nooit geweest..
@GuusV misschien is dat wel handig ja.
degene die interesse hebben kunnen een pb sturen zodat ik ze in een whatsappgroep kan zetten.
@Charlotte @Harm @Donovan @KoenBV2000 @Sanne. @Pat
Heeey allemaal,
Zijn er mensen die interesse hebben om een keertje te gaan skiën? En bij goed contact ook graag naar Oostenrijk op skivakantie te gaan? (en natuurlijk ook voor de apres-ski)
Zelf ben ik Kim, 22 jaar oud en ik kom uit Zuid Brabant. Zelf ski ik al sinds mijn 5e! Helaas ken ik geen mensen die ook geïnteresseerd zijn in skiën, dus daarom via deze weg .
heey kim
ik heb vroeger altijd gesnowboard met mijn gezin helaas is het eruit gegroeid dat we op vakantie gaan als gezin en mis ik het snowboarden enorm. het zou mij zeer leuk lijken om een keer met meerdere te gaan snowboarden/skiën en wie weet op wintersport te gaan.
ik ben daan 21 jaar oude en kom uit weert (20 minuten van eindhoven af)
Wat een leuk idee! Ik ski al sinds mijn 4e en ben nu 20.