Skip to main content
Kim24
Supercharger
September 23, 2024

Mensen die graag skiën of snowboarden? :)

• September 23, 2024
  • 15 reacties
  • 256 × bekeken

Heeey allemaal, 

Zijn er mensen die interesse hebben om een keertje te gaan skiën? En bij goed contact ook graag naar Oostenrijk op skivakantie te gaan? :)  (en natuurlijk ook voor de apres-ski)

Zelf ben ik Kim, 22 jaar oud en ik kom uit Zuid Brabant. Zelf ski ik al sinds mijn 5e! Helaas ken ik geen mensen die ook geïnteresseerd zijn in skiën, dus daarom via deze weg :).

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Charlotte
Genius
September 24, 2024

Heeyy, leuk topic, ik snowboard al sinds mijn 11e en ga vaak naar Franse alpen. Oostenrijk ben ik nog nooit geweest voor wintersport. 

Welk gebied ga je graag heen?😁

The risk I took was calculated but man, am I bad at math.
Kim24
Kim24Auteur
Supercharger
September 24, 2024

Heey @Charlotte , 

Wat leukk! 

ik ben helaas al sinds 2018 niet meer geweest. Verder gingen wij vaak naar Hinterglemm en Sölden. Frankrijk ben ik dan nog nooit geweest.. 

:)
Kim24
Kim24Auteur
Supercharger
September 24, 2024

@GuusV  misschien is dat wel handig ja. 
degene die interesse hebben kunnen een pb sturen zodat ik ze in een whatsappgroep kan zetten. 

@Charlotte  @Harm @Donovan  @KoenBV2000  @Sanne.  @Pat 

:)
Rookie
September 26, 2024

Heeey allemaal, 

Zijn er mensen die interesse hebben om een keertje te gaan skiën? En bij goed contact ook graag naar Oostenrijk op skivakantie te gaan? :)  (en natuurlijk ook voor de apres-ski)

Zelf ben ik Kim, 22 jaar oud en ik kom uit Zuid Brabant. Zelf ski ik al sinds mijn 5e! Helaas ken ik geen mensen die ook geïnteresseerd zijn in skiën, dus daarom via deze weg :).

heey kim

ik heb vroeger altijd gesnowboard met mijn gezin  helaas is het eruit gegroeid dat we op vakantie gaan als gezin en mis ik het snowboarden enorm. het zou mij zeer leuk lijken om een keer met meerdere te gaan snowboarden/skiën en wie weet op wintersport te gaan.

ik ben daan 21 jaar oude en kom uit weert (20 minuten van eindhoven af)

Enthusiast
October 4, 2024

Wat een leuk idee! Ik ski al sinds mijn 4e en ben nu 20.