Je vliegtuig staat klaar, wat wordt de bestemming? | Weekly Mission

  • 26 February 2024
  • 21 reacties
  • 160 × bekeken
Je vliegtuig staat klaar, wat wordt de bestemming? | Weekly Mission
Badge +11
  • Community Manager
  • 174 reacties

Picture this: er staat een vliegtuig voor je klaar en jij mag kiezen waar hij naartoe gaat. Vlieg je naar de warmte of de kou? Kies je voor het trotseren van de hoogste bergen of beland je aan een strandbar? The sky is the limit! Heb je al een bestemming in gedachte? Sharing is caring! 🛫

Ohja, als je liever de trein of de bus pakt mag dat natuurlijk ook. Die staan ook voor je klaar! 🚄🚌


21 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vrienden oppikken die samen lekker naar een warm Zomerland willen en lekker op het strand gaan liggen met een lekker hapje en drankje.

Reputatie 7
Badge +7

Dit is echt een hele lastige. Maar als ik nu zou kiezen zou graag naar Amerika willen gaan. Ben zo benieuwd naar de Amerikaanse cultuur. Ik zou graag yellowstone park willen zien, en er door heen wandelen. De superbowl lijkt me ook gaaf om te zien. Wandelen door de grote walmart. Het lekker eten overal, en gewoon genieten😋

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou naar nieuw Zeeland gaan lijkt me echt een mooi land en natuurlijk ook omdat Lord of the rings daar is opgenomen daarom wil ik dan ook die hobbit dorpje bezoeken en de bergen hicken

Reputatie 2
Badge +2

OOh dan zou ik naar het platteland in Frankrijk of Spanje gaan en van 1 inkomen leven en mijn eigen groenten en voorzieningen zelf verbouwen. Zelf brood bakken en zero waste koken. Lijkt me echt geweldig!

Reputatie 7
Badge +11

Ik zou het in een keer wel weten. Met het vliegtuig naar Amerika (één specifieke staat) en Indonesië. Ben nog nooit met het vliegtuig geweest maar goed. 

Daarnaast met de trein naar Londen, Schotland (waar de serie Outlander is opgenomen).

Kans is er dat ik ook daadwerkelijk naar deze twee laatstgenoemde plekken ga met óf vakantie, of mijn aankomende studie. Vandaar dat ik ook keihard werk en mij financieel ook helemaal suf spaar momenteel.

Reputatie 5
Badge +6

Mijn vliegtuig vertrekt naar IJsland en brengt me naar een luxe hotel met sauna en warmwaterbronnen 

Reputatie 6
Badge +7

Momenteel zou ik graag naar Oostenrijk willen. De laatste keer heb ik daar heel erg van genoten. Ik zou nu graag willen genieten van de bergen met mooi uitzicht en het beetje sneeuw wat er nog ligt. Rodelen heb ik momenteel ook veel zin in. Dat halve weekje heeft volgens mij veel met mij gedaan 

Reputatie 3
Badge +6

ik zou zelf gewoon lekker naar Hawaii willen lekker de cultuur daar proeven en ook de natuur in :)

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben nog bijna nergens geweest in het buitenland. Zwitserland, Italië, Spanje of bijvoorbeeld Kroatië lijkt mij wel leuk. Dan wel met de bus denk ik.

Reputatie 6

Thailand please, of ik wil nog een keer naar Japan! 🕊️

Reputatie 4
Badge +2

Vrienden oppikken die samen lekker naar een warm Zomerland willen en lekker op het strand gaan liggen met een lekker hapje en drankje.

 

Ik wil wel mee

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou naar nieuw Zeeland gaan lijkt me echt een mooi land en natuurlijk ook omdat Lord of the rings daar is opgenomen daarom wil ik dan ook die hobbit dorpje bezoeken en de bergen hicken

Dat is een heel leuk idee en daar is het nu zomer. 

Reputatie 5
Badge +9

Ik zou het lieftst een tripje willen maken naar Thailand, Suriname of Japan. Alle drie de landen hebben heerlijk eten. En dat is belangrijk 😎

Reputatie 4
Badge +2

Ik zou het lieftst een tripje willen maken naar Thailand, Suriname of Japan. Alle drie de landen hebben heerlijk eten. En dat is belangrijk 😎

Thailand heeft inderdaad heerlijk eten. Ik ben daar in 2018 met mijn ouders op vakantie geweest. Ze hebben daar mango sticky rice, lekkere streetfood en curry's die vaak wel pittig zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Amerika it is, dit is echt een bucketlist ding om nog ooit een te bezoeken.

Reputatie 2
Badge +2

Canada. Afgelopen jaar heen geweest en daar rond gereden in het westen. Het was waanzinnig mooi.

Reputatie 6

Picture this: er staat een vliegtuig voor je klaar en jij mag kiezen waar hij naartoe gaat. Vlieg je naar de warmte of de kou? Kies je voor het trotseren van de hoogste bergen of beland je aan een strandbar? The sky is the limit! Heb je al een bestemming in gedachte? Sharing is caring! 🛫

Ohja, als je liever de trein of de bus pakt mag dat natuurlijk ook. Die staan ook voor je klaar! 🚄🚌

Optie 2 van vakantiebestemming: onaangekondigd bezoek te voet, vliegend, kruipend, zwemmend, trein, bus, auto, step, fiets naar Tom van Join Us. Met 3 grote koffers like a boss. 😎

Reputatie 3
Badge +3

Zou met de nacht trein naar Oostenrijk willen naar Flachau om daar te snowboarden als er genoeg sneeuw ligt 

🌞🌞 Zon! 🌞🌞

Reputatie 7
Badge +7

Vrienden oppikken die samen lekker naar een warm Zomerland willen en lekker op het strand gaan liggen met een lekker hapje en drankje.

Ik ga met je mee hahahaha, ik ben de constante regen nu wel meer dan zat.

Reputatie 1
Badge +2

Naar een land toe gaan waar het warm is of sneeuw ligt

Reageer