Skip to main content
Oud-Community Manager
February 26, 2024

Je vliegtuig staat klaar, wat wordt de bestemming? | Weekly Mission

• February 26, 2024
  • 21 reacties
  • 180 × bekeken
Je vliegtuig staat klaar, wat wordt de bestemming? | Weekly Mission

Picture this: er staat een vliegtuig voor je klaar en jij mag kiezen waar hij naartoe gaat. Vlieg je naar de warmte of de kou? Kies je voor het trotseren van de hoogste bergen of beland je aan een strandbar? The sky is the limit! Heb je al een bestemming in gedachte? Sharing is caring! 🛫

Ohja, als je liever de trein of de bus pakt mag dat natuurlijk ook. Die staan ook voor je klaar! 🚄🚌

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

21 reacties

Maaike2000
    Legend
    February 27, 2024

Vrienden oppikken die samen lekker naar een warm Zomerland willen en lekker op het strand gaan liggen met een lekker hapje en drankje.

Ik wil wel mee

Maaike2000
    Legend
    February 27, 2024

Ik zou naar nieuw Zeeland gaan lijkt me echt een mooi land en natuurlijk ook omdat Lord of the rings daar is opgenomen daarom wil ik dan ook die hobbit dorpje bezoeken en de bergen hicken

Dat is een heel leuk idee en daar is het nu zomer. 

Stef.R
    Guru
    February 27, 2024

Ik zou het lieftst een tripje willen maken naar Thailand, Suriname of Japan. Alle drie de landen hebben heerlijk eten. En dat is belangrijk 😎

Het verleden deed pijn, en maakte me stuk. Maar ik kijk naar de toekomst, want daar ligt mijn geluk. ♥
    Maaike2000
    Legend
    February 27, 2024

Ik zou het lieftst een tripje willen maken naar Thailand, Suriname of Japan. Alle drie de landen hebben heerlijk eten. En dat is belangrijk 😎

Thailand heeft inderdaad heerlijk eten. Ik ben daar in 2018 met mijn ouders op vakantie geweest. Ze hebben daar mango sticky rice, lekkere streetfood en curry's die vaak wel pittig zijn. 

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    February 27, 2024

Amerika it is, dit is echt een bucketlist ding om nog ooit een te bezoeken.

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Niet meer actief
    February 27, 2024

Canada. Afgelopen jaar heen geweest en daar rond gereden in het westen. Het was waanzinnig mooi.

Vince
    Master
    February 27, 2024

Picture this: er staat een vliegtuig voor je klaar en jij mag kiezen waar hij naartoe gaat. Vlieg je naar de warmte of de kou? Kies je voor het trotseren van de hoogste bergen of beland je aan een strandbar? The sky is the limit! Heb je al een bestemming in gedachte? Sharing is caring! 🛫

Ohja, als je liever de trein of de bus pakt mag dat natuurlijk ook. Die staan ook voor je klaar! 🚄🚌

Optie 2 van vakantiebestemming: onaangekondigd bezoek te voet, vliegend, kruipend, zwemmend, trein, bus, auto, step, fiets naar Tom van Join Us. Met 3 grote koffers like a boss. 😎

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
    MarcMulder
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    February 29, 2024

Zou met de nacht trein naar Oostenrijk willen naar Flachau om daar te snowboarden als er genoeg sneeuw ligt 

Marc
    February 29, 2024

🌞🌞 Zon! 🌞🌞

Cat
    Moderator
    February 29, 2024

Vrienden oppikken die samen lekker naar een warm Zomerland willen en lekker op het strand gaan liggen met een lekker hapje en drankje.

Ik ga met je mee hahahaha, ik ben de constante regen nu wel meer dan zat.

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu