Hey jij!
Ben je klaar voor een dag vol avontuur, gelach en pure magie? Op 21 mei trekken we richting de Efteling en we zouden het leuk vinden als jij ook meegaat!
Het begon allemaal als een ideetje tussen een paar teamleden, maar we bedachten ons dat het nog veel leuker zou zijn als meer mensen zich aansluiten!
Stel je voor: samen door de poorten van de Efteling stappen, vol verwachting van de avonturen die ons te wachten staan. Van de adrenalinekick van de achtbanen tot de betovering van de sprookjesboswandeling, we gaan een dag vol onvergetelijke momenten tegemoet.
Dus waar wacht je nog op? Laat ons snel weten dat je erbij bent! Stuur me een berichtje en ik voeg je toe aan onze gezellige groepschat op WhatsApp. Hier kunnen we plannen smeden, tips delen en gewoonweg de voorpret met elkaar beleven.
Korting; bij de Albert Heijn kun je sparen voor korting, wil je hier gebruik van maken maar heb je geen zegels? Bericht me even!
Mis deze kans niet om samen met ons een superdag in de Efteling te beleven!
Veel groetjes,
Let op: Dit initiatief komt rechtstreeks van onszelf en niet vanuit Join Us. Wij zullen als deelnemer meegaan en zijn niet beschikbaar als vrijwilliger.
Voor de groepsapp geldt dat er geen rechten aan Join Us kunnen worden ontleend.