21 mei: Beleef de Magie van de Efteling!

  • 25 March 2024
  • 22 reacties
  • 398 × bekeken

Reputatie 7
Badge +14
  • Assistent Community Manager
  • 730 reacties


Hey jij!

 

Ben je klaar voor een dag vol avontuur, gelach en pure magie? Op 21 mei trekken we richting de Efteling en we zouden het leuk vinden als jij ook meegaat!

Het begon allemaal als een ideetje tussen een paar teamleden, maar we bedachten ons dat het nog veel leuker zou zijn als meer mensen zich aansluiten!

 

Stel je voor: samen door de poorten van de Efteling stappen, vol verwachting van de avonturen die ons te wachten staan. Van de adrenalinekick van de achtbanen tot de betovering van de sprookjesboswandeling, we gaan een dag vol onvergetelijke momenten tegemoet.

Dus waar wacht je nog op? Laat ons snel weten dat je erbij bent! Stuur me een berichtje en ik voeg je toe aan onze gezellige groepschat op WhatsApp. Hier kunnen we plannen smeden, tips delen en gewoonweg de voorpret met elkaar beleven.

 

Korting; bij de Albert Heijn kun je sparen voor korting, wil je hier gebruik van maken maar heb je geen zegels? Bericht me even!

 

Mis deze kans niet om samen met ons een superdag in de Efteling te beleven!

 

Veel groetjes,

@Charlotte 🎢, @Roy1996 🎠 en mijzelf 🎡

Let op: Dit initiatief komt rechtstreeks van onszelf en niet vanuit Join Us. Wij zullen als deelnemer meegaan en zijn niet beschikbaar als vrijwilliger.

Voor de groepsapp geldt dat er geen rechten aan Join Us kunnen worden ontleend.


22 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Leuk idee! ik heb je een berichtje gestuurd

Reputatie 7
Badge +7

Leuk hoor. Ik kan nog niet zo ver van te voren kijken of ik kan. Ik heb namelijk in die periode ergens examens volgens mij. Maar wel super leuk idee en ik ga graag mee als ik kan. 😊 💕

Reputatie 6
Badge +7

Lijkt mij leuk, ik kijk even in de agenda, ik laat het weten!!

Reputatie 1
Badge

Lijkt mij leuk alleen kan ik ook nog niet zover vooruit kijken laat t nog  even weten.

Reputatie 3
Badge +4

Als ik vrij van werk kan krijgen gaan ik ook mee

Reputatie 6

Ah leuk, ik ga graag mee! Ik ga kijken of ik die dag kan! ✨

Reputatie 6
Badge +7

Lijkt mij leuk, ik kijk even in de agenda, ik laat het weten!!

Had mee gewild, maar valt helaas buiten mijn vakantie, heb dan school. Hopelijk de volgende keer

Reputatie 7
Badge +14

Lijkt mij leuk, ik kijk even in de agenda, ik laat het weten!!

Had mee gewild, maar valt helaas buiten mijn vakantie, heb dan school. Hopelijk de volgende keer

Ah jammer! Wie weet een andere keer inderdaad. 

Reputatie 6

Ik kan 21 mei, ga graag mee! ✨

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan 21 mei, ga graag mee! ✨

Stuur even een privébericht dan kan ik je de uitnodigingslink toesturen voor de groepsapp.

Reputatie 4
Badge +2

Ik ga ook mee en ik heb er heel veel zin in

Reputatie 5
Badge +6

Nou ik heb vrij kunnen regelen van stage dus ik kan mee 

Reputatie 3
Badge +4

Als ik vrij van werk kan krijgen gaan ik ook mee

Ik heb vrij gekregen dus ik ben er ook bij

Reputatie 7
Badge +14

Als ik vrij van werk kan krijgen gaan ik ook mee

Ik heb vrij gekregen dus ik ben er ook bij

Je kan me een privébericht sturen voor de uitnodigingslink van de groepsapp. 

Reputatie 5
Badge +5

Hey hoi,

Ik ga ook mee, lijkt mij leuk!

Reputatie 2
Badge +3

Lijkt me leuk om mee te gaan!! :D 

Badge +1

ik ga mee 😀

Reputatie 7
Badge +14

Hey hoi,

Ik ga ook mee, lijkt mij leuk!

Lijkt me leuk om mee te gaan!! :D 

ik ga mee 😀

 

@Sunflower @Robert trompettist @Bjorn_02 als jullie me even een privé bericht sturen, kan ik jullie de groepsuitnodigingslink toe sturen. 

Reputatie 3
Badge +3

Dat lijkt me harstikke leuk, alleen het is handiger voormij als ik met iemand mee kan rijden omdat het lastig is met het ov

 

Reputatie 7
Badge +14

Dat lijkt me harstikke leuk, alleen het is handiger voormij als ik met iemand mee kan rijden omdat het lastig is met het ov

 

Je kan eventueel in de groepsapp kijkt of iemand wellicht uit dezelfde richting komt, dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi, ik ga graag mee naar de Efteling, heb vrij kunnen krijgen op mijn werk.

 

groetjes,

Tjitske

Reputatie 7
Badge +14

Hoi, ik ga graag mee naar de Efteling, heb vrij kunnen krijgen op mijn werk.

 

groetjes,

Tjitske

Als je me even een privébericht stuurt kan ik je de groepsuitnodiging toesturen.

--

We zitten momenteel op 19 deelnemers in de groepsapp, wil je ook gezellig mee? Meldt je zelf aan! Ik heb voor de liefhebbers ook kortingskaarten van de Albert Heijn, dan kost een kaartje voor 21 mei 37,50 i.p.v. 51,-. Als je hier gebruik van wilt maken bericht mij dan even privé vanuit de groepsapp.

Reageer