Skip to main content
Hero
November 21, 2023

Lijk je meer op je vader of op je moeder?

• November 21, 2023
  • 15 reacties
  • 95 × bekeken

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

EmilyVM
    Master
    February 24, 2024

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.

ik lijk meer op mijn moeder denk ik

Mijn discord is: EmilyVM.
    February 24, 2024

Geen idee ik krijg dat nooit te horen en mn echte vader leeft voor mij niet meer van wat er gebeurt is van vroeger tuurlijk leeft ie nog wel maar voor mij is ie dood van wat ie aan deed 

Miloutjuhh
    Supercharger
    February 24, 2024

Ik ben preciesss mijn moeder, niet altijd even fijn want daardoor botsen we soms ook met elkaar, maar ik waardeer ook zeker eigenschappen 🤍

February 24, 2024

ik lijk nu op geen van beide meer. maar vroeger leek ik wel heel erg op mijn moeder. zo erg dat ik dacht dat een foto van mijn moeder van mij was

Niet meer actief
    February 26, 2024

Op mijn vader is was ook nog al vaders kindje vroeger en nog steeds in gedachten 🌟