Skip to main content
Hero
November 21, 2023

Lijk je meer op je vader of op je moeder?

• November 21, 2023
  • 15 reacties
  • 95 × bekeken

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

15 reacties

Cat
    Moderator
    November 21, 2023

Ik lijk op geen van allebei, maar ik ben wel echt een moeders kindje XD

Discord username: xkitcat
    The Ineffable Bookworm
    Myth
    November 21, 2023

Lijk toch echt het meeste op m'n moeder.

Stukje frustratie / boosheid soms heb ik van m'n vader.

Doorzettingsvermogen, waarmee ik zowat letterlijk geboren ben, heb ik toch echt van mezelf. Veel mensen benijden mij ervoor en zijn er nogal jaloers op.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Brandon20Auteur
    Hero
    November 22, 2023

Haha ok is ook iets he luna XD.

Oh beetje van alles zo bookworm.

Brandon
    Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    November 23, 2023

Oordeel zelf, ik denk persoonlijk een goede mix van beide.

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Liona
    Master
    November 23, 2023

Qua lichaamsbouw en het gevoel hebben dat er wat is of iets heb ik van mijn vader.

Qua ogen heb ik het van mijn moeder. Grappige is dat ik wel een complete kopie ben van mijn omaatje die er helaas niet meer is 

Liona
    Brandon20Auteur
    Hero
    November 23, 2023

Ik sluit me aan bij jou woorden diego.

Oh leuk toch liona een mooie mix zo.

Brandon
    Dalhzura
    Legend
    November 23, 2023

heb van beide wel iets, al komt het nummer ‘papa’ van Stef Bos aardig in de buurt van hoe ik ben veranderd over de loop van jaren hahha 

Mereltje.
    Legend
    November 23, 2023

ik lijk qua uiterlijk eigenlijk het meeste op mijn moeder. qua innerlijk een beetje van beide ma ook compleet anders. als je een foto van ik toen ik 13 was vergelijkt met een foto van m’n moeder toen ze 13 was zijn we een identieke tweeling

x Merel 🐦‍⬛
    Brandon20Auteur
    Hero
    November 23, 2023

Oh leuk toch dalhzura en ja ik ken dat nummer ook toevallig haha.

Leuk toch mereltje zo moeder zo dochter dan maar zo he haha? Krijg je ook vaak te horen dat je op je moeder lijkt?

Brandon
    Vince
    Master
    February 24, 2024

Ben een mix van beide, heb het doorzettingsvermogen van mijn moeder en het detailgericht/perfectionisme van mijn vader.

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️