Lijk je meer op je vader of op je moeder?

  • 21 November 2023
  • 15 reacties
  • 84 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.


15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik lijk op geen van allebei, maar ik ben wel echt een moeders kindje XD

Reputatie 7
Badge +11

Lijk toch echt het meeste op m'n moeder.

Stukje frustratie / boosheid soms heb ik van m'n vader.

Doorzettingsvermogen, waarmee ik zowat letterlijk geboren ben, heb ik toch echt van mezelf. Veel mensen benijden mij ervoor en zijn er nogal jaloers op.

Reputatie 4
Badge +3

Haha ok is ook iets he luna XD.

Oh beetje van alles zo bookworm.

Reputatie 7
Badge +14

 

Oordeel zelf, ik denk persoonlijk een goede mix van beide.

Reputatie 2
Badge +3

Qua lichaamsbouw en het gevoel hebben dat er wat is of iets heb ik van mijn vader.

Qua ogen heb ik het van mijn moeder. Grappige is dat ik wel een complete kopie ben van mijn omaatje die er helaas niet meer is 

Reputatie 4
Badge +3

Ik sluit me aan bij jou woorden diego.

Oh leuk toch liona een mooie mix zo.

Reputatie 1
Badge +3

heb van beide wel iets, al komt het nummer ‘papa’ van Stef Bos aardig in de buurt van hoe ik ben veranderd over de loop van jaren hahha 

Reputatie 4
Badge +3

ik lijk qua uiterlijk eigenlijk het meeste op mijn moeder. qua innerlijk een beetje van beide ma ook compleet anders. als je een foto van ik toen ik 13 was vergelijkt met een foto van m’n moeder toen ze 13 was zijn we een identieke tweeling

Reputatie 4
Badge +3

Oh leuk toch dalhzura en ja ik ken dat nummer ook toevallig haha.

Leuk toch mereltje zo moeder zo dochter dan maar zo he haha? Krijg je ook vaak te horen dat je op je moeder lijkt?

Reputatie 6

Ben een mix van beide, heb het doorzettingsvermogen van mijn moeder en het detailgericht/perfectionisme van mijn vader.

Reputatie 4
Badge +5

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.

ik lijk meer op mijn moeder denk ik

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij zeggen ze meer mijn moeder en sommige mijn vader maar ik vind dat ik van allebei wel wat erf.

Geen idee ik krijg dat nooit te horen en mn echte vader leeft voor mij niet meer van wat er gebeurt is van vroeger tuurlijk leeft ie nog wel maar voor mij is ie dood van wat ie aan deed 

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben preciesss mijn moeder, niet altijd even fijn want daardoor botsen we soms ook met elkaar, maar ik waardeer ook zeker eigenschappen 🤍

Reputatie 5
Badge +6

ik lijk nu op geen van beide meer. maar vroeger leek ik wel heel erg op mijn moeder. zo erg dat ik dacht dat een foto van mijn moeder van mij was

Reputatie 2
Badge +3

Op mijn vader is was ook nog al vaders kindje vroeger en nog steeds in gedachten 🌟

Reageer