Skip to main content
Oud-Community Manager
August 15, 2022

Weekly Mission: Deel jouw favoriete drankje

• August 15, 2022
  • 20 reacties
  • 195 × bekeken
Weekly Mission: Deel jouw favoriete drankje

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van jouw favoriete drankje.

Met de warme zomerdagen achter de rug (en in het vooruitzicht) weten we allemaal hoe belangrijk het is om voldoende te blijven drinken. De keuze is natuurlijk enorm want er bestaan heel veel verschillende drankjes. Wat drink jij het liefst en hoe serveer jij je drankje dan? Foto's zijn natuurlijk ook weer welkom!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

Explorer
    August 16, 2022

mij kun je altijd blij maken met 7up, ice thee of dubbel fris. Het lieftst iets zoeters. 

Contributer
    August 19, 2022

Toch wel vodka appelsap. Iemand zin om een drankje te doen binnenkort? 😊

Edward1999
    Legend
    August 19, 2022

Cassis, ik drink geen alcohol (-:

Edward
    Quinty
    Myth
    August 19, 2022

Ik drink niet veel maar een raketje had iemand laatste voor me gaat was wel lekker. MAAAAAR niks gaat Bove ice tea en Ice koffie

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    August 20, 2022

Qua alcohol iets wat zoet is, frisdrank het liefst Ice Tea maar dan wel van Lipton 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Charley
    Guru
    August 20, 2022

Ice Tea Green/Lemon als koud drankje en koffie als warme drank :)

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    Wildmendjohn
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    August 21, 2022

Thee :) of ijsthee 

Add mij gerust op steam/discord/playstation game naam wildmendjohn
    Julianstraat
    Supercharger
    August 21, 2022

Ik ben van de Apple bandit :)

Floris
    Genius
    August 21, 2022

Ijsthee met koolzuur en kan van fuce tea of lipton zijn is allebei goed.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Rochella
    August 28, 2022

Vroeger was dat Ginger Ale van Schweppes en tegenwoordig is dat (zelfgemaakte) Mojito! (Met of zonder alcohol haha). 

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!