Skip to main content
Oud-Community Manager
August 15, 2022

Weekly Mission: Deel jouw favoriete drankje

• August 15, 2022
  • 20 reacties
  • 195 × bekeken
Weekly Mission: Deel jouw favoriete drankje

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van jouw favoriete drankje.

Met de warme zomerdagen achter de rug (en in het vooruitzicht) weten we allemaal hoe belangrijk het is om voldoende te blijven drinken. De keuze is natuurlijk enorm want er bestaan heel veel verschillende drankjes. Wat drink jij het liefst en hoe serveer jij je drankje dan? Foto's zijn natuurlijk ook weer welkom!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

Nick
    Genius
    August 15, 2022

Bij warm weer en zon ben ik dol op een lekker biertje. Vooral kanon van grolsch  vind ik erg lekker :) verder vind ik wiskey cola met ijs klontjes ook erg lekker met warm weer. Maar helaas door dat ik veel werk kan ik deze drankjes bijna nooit drinken. San drink ik ijs koffie 

Niet meer actief. Enkel nog bereikbaar op Discord Bier_kobier_koning#7378
    Myth
    August 15, 2022

Een Pina Colada smoothie is ontzettend lekker in de warme zomerdagen, het is ook erg makkelijk om te maken!

Quinty
    Myth
    August 15, 2022

ICE TEA 

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Socializer
    August 15, 2022

@Quinty same maar welke smaak ice tea?

Ik ben dol op ice tea perzik:) 

Hero
    August 15, 2022

Ik ben dol op Bavaria Fruity Rosé, vooral als het blikje koud is. Ik drink het niet vaak maar het is wel erg lekker!

Hässlich
    Guru
    August 15, 2022

Gulpener herfstbock, een van de grootste redenen waarom ik elk jaar naar de herfst uitkijk.

Bis zum nächsten Post
    Melissa
    Genius
    August 15, 2022

Ik drink zelf eigenlijk vooral water en thee, vind het wel altijd leuk (en lekker) om nieuwe soorten thee uit te proberen :) Verder ben ik vooral saai denk ik kwa drinken betreft haha 😂🙈

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    Quinty
    Myth
    August 16, 2022

@Manouk green

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    August 16, 2022

@MANOUK DIE VAN DE APPIE 😍😍😍

Nathalie2012
    Supercharger
    August 16, 2022

Ik drink heel veel cola zero, maar als ik in de zomer op een terras zit dan wordt het toch snel een Radler of een Liefmanns 😊