Skip to main content
Oud-Community Manager
June 13, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

• June 13, 2022
  • 27 reacties
  • 359 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete liedje.

Welk nummer staat bij jou op repeat of aan welk nummer heb je een bijzondere herinnering? Het plaatsen van een link naar bijvoorbeeld YouTube of Spotify is genoeg, maar je mag er natuurlijk ook bij zetten waarom dit jouw favoriet is. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

July 10, 2022

Mijn favo nummertje op dit moment is: Sky and Sand, beetje die summer vibes tevoorschijn halen op deze grijze dag, haha.

Fijne dag allemaal!

Groetjes Emma

The Ineffable Bookworm
    Myth
    July 15, 2022

Een van mijn favoriete liedjes is '’Like You'’:  https://www.youtube.com/watch?v=s8btgBFqfnI van Tatiana Manaois, maar zo heb ik nog veel meer favoriete liedjes. Dit is niet de enige!

Dit liedje doet mij denken aan mijzelf wanneer ik het hoor.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    The Ineffable Bookworm
    Myth
    July 17, 2022

Ik heb door de tijd heen veel naar bepaalde liedjes geluisterd, op dit moment is Toss a coin to your witcher mijn echte favoriet.

Had je Burn Butcher Burn uit seizoen twee ook al gehoord? Naast Toss A Coin To Your Witcher is ook dat nummer '’een oorworm'’.

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    Enthusiast
    July 27, 2022

Marshmello - Shockwave (Official Music Video) - YouTube

Er zijn gewoon teveel nummers die ik leuk vindt :)

wil je meer over mij weten of heb je gewoon een vraag dan mag je dat altijd stellen! :D
    July 27, 2022

Ik heb door de tijd heen veel naar bepaalde liedjes geluisterd, op dit moment is Toss a coin to your witcher mijn echte favoriet.

Had je Burn Butcher Burn uit seizoen twee ook al gehoord? Naast Toss A Coin To Your Witcher is ook dat nummer '’een oorworm'’.

Ja dat liedje heb ik ook gehoord, best een goed liedje. Maar ik vind Toss a coin to your witcher beter :)

Edward1999
    Legend
    July 27, 2022

Lastige keuze, maar ik ga toch voor een track waarvan de songtekst mij het diepste raakt en de tekst herken ik me zo in, en natuurlijk vind ik de productie ook top:

https://open.spotify.com/track/0LF9kHTBv8IMVUDzc6jR4g?si=r1Ga07I-QKqq4WS8SRsfkA

Edward
    Mizu
    Rookie
    November 10, 2022

Ligt aan mijn stemming, maar ik hou van de band Molchat Doma, momenteel is dit mijn favoriete nummer van hun :)

Een ander nummer die ik sinds kort ken maar erg leuk vind is: 

-Mizu