Skip to main content
Oud-Community Manager
June 13, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

• June 13, 2022
  • 27 reacties
  • 359 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete liedje.

Welk nummer staat bij jou op repeat of aan welk nummer heb je een bijzondere herinnering? Het plaatsen van een link naar bijvoorbeeld YouTube of Spotify is genoeg, maar je mag er natuurlijk ook bij zetten waarom dit jouw favoriet is. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Rick_97
    Hero
    June 15, 2022

Dit nummer live gezien tijdens het voorprogramma van een concert van Froukje en ik vond het een erg goed nummer.

IJsbrand
    Enthusiast
    June 18, 2022

Favoriete lied, favoriete artiest, niemand die mij meer heeft geïnspireerd. Sleeping At Last is like magic 😊

How rare and beautiful it is to even exist ❤️
    Floris
    Genius
    June 18, 2022
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Supercharger
    June 18, 2022

Memories is absoluut mijn on repeat nummer

Hero
    June 19, 2022

Ik vind dit echt een tof topic. Altijd leuk om nieuwe muziek te ontdekken. Die onbekende liedjes die je nog nooit gehoord hebt en die zooo ontzettend goed zijn,  Ik sla de muziek op die ik tof vind in een playlist. Je kan nooit te veel muziek hebben.  Dankje voor de inspiratie!

Groetjes!

:) Bo
    Hero
    June 19, 2022

Ik luister echt naar van alles. Van rock tot pop. Het maakt mij niet zo veel uit als er maar een melodie in zit!

Dir zijn één van de liedjes die ik wel vaak opgezet heb:

Tabitha-Roze bril

Tabitha- Het spijt mij niet

Alessia Cara-Wherever I live

Het is pop trouwens.

:) Bo
    Elle
    Legend
    June 19, 2022

https://youtu.be/fz0TC9Q4fhw

505 van Arctic Monkeys is mijn absolute favoriete liedje. Dit vind vind ik de mooiste live versie. 

Charley
    Guru
    June 20, 2022

Het nummer dat bij mij on repeat staat is SKIN OF MY TEETH van Demi Lovato. Niet alleen ben ik al een lovatic sinds 2018, maar het nummer gaat ook over wat ze zelf hebben meegemaakt. Daarbij zijn ze weer teruggegaan naar hun poprock roots, wat helemaal geweldig is! Kan echt niet wachten op hun nieuwe album HOLY FVCK 😝🖤 

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    Bionda
    Contributer
    July 9, 2022

ja dit is een van m'n favoriete muziek , meeste mensen verwachten dit niet 

heb nog meer ander soort muziek waar ik wel dagelijks naar luister , maar dit is een van de liedjes ;)

July 10, 2022

Ik heb door de tijd heen veel naar bepaalde liedjes geluisterd, op dit moment is Toss a coin to your witcher mijn echte favoriet.