Skip to main content
Oud-Community Manager
June 13, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

• June 13, 2022
  • 27 reacties
  • 359 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete liedje!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete liedje.

Welk nummer staat bij jou op repeat of aan welk nummer heb je een bijzondere herinnering? Het plaatsen van een link naar bijvoorbeeld YouTube of Spotify is genoeg, maar je mag er natuurlijk ook bij zetten waarom dit jouw favoriet is. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

June 13, 2022

Het hangt er vanaf in welke vibe ik ben, als ik me wat minder voel is Metallica wel leuk, maar in een leuke sfeer vind ik 3's & 7's van Queens of the stone age een goed nummer. mijn favoriete muziek is namelijk video game sound track en met de 2 favoriete games Guitar Hero en Geometry Dash (twee games die veel externe muziek gebruiken, waar je ook je eigen muziek in kan gebruiken) omvat dat wel heel wat genres. hier is een playlist van liedjes die ik op dit moment veel luister: 

(PS een groot deel is de setlist van GH3, de guitar hero game die ik op dit moment veel speel)

Legend
    June 13, 2022

Prachtig nummer van mijn lievelingsband Maneskin. 😊

eerst geloven dan zien
    Hässlich
    Guru
    June 13, 2022

Ik luister gigantisch veel soorten muziek van klassiek tot punk en van opera tot country dus ik vond het erg moeilijk te kiezen en koos maar het lied dat me het meest ontroerd. Bij deze uitvoering komen er altijd traantjes. Het tragische karakter van Gogh heeft me altijd enorm geïnspireerd en bewonderd helemaal sinds ik de kunst in getreden ben. Een daadwerkelijk literaire liedtekst met ook allemaal kleine verwijzingen naar zijn meesterwerken. Ik vind de tekst en uitvoering hier ook veel beter dan de oorspronkelijke engelstalige versie. Hetgene wat me wel zo cynisch maakt is dat we nu hem zien als één der belangrijksten mannen in kunstgeschiedenis en hem lovend de hemel in prijzen. Terwijl menig kunstexpert die dat doet hem zeker in zijn tijd veracht en buitengesloten had. 

Bis zum nächsten Post
    Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    June 14, 2022

Zelf ben ik helemaal weg van The Greatest Showman, dit liedje komt dan ook uit die film. 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Niet meer actief
    June 14, 2022

Mijn favoriete liedjes zijn van violetta een Disney serie uit 2015.

Ik weet het 2015! 

Maar toch vind ik het mooie nummers.

En mi mundo betekent In mijn wereld en Ser Mejor betekent Beter Zijn.

Hopelijk deelt hier iemand dezelfde mening 

Waarom zo onzeker zijn? Wij zijn al perfect!
    Melissa
    Genius
    June 14, 2022

Voor mij is het voor nu toch echt dit nummer:

Dat doet me namelijk denken aan mijn laatste vakantie, iedere keer als ik dit nummer hoor denk ik weer even terug aan de rust en stilte, en de gezelligheid toen! :) Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar de tekst over gaat, dus het is voornamelijk de herinnering aan dit nummer dat het zo goed maakt.

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    nobodymorefailed
    Socializer
    June 14, 2022

Ooh dit is moeilijk! Ik hou enorm van muziek en diverse soorten muziek.

Echter heb ik wel een zwak voor volgende instrumenten ; Piano, viool, gitaar.

Maar eentje die me wel kan bekoren als ik in gelijk welke emotie zit, is deze

Laat weten wat je ervan vind!

Ik ben ook fan van ed sheeran, lindsey striling, jack savoretti, … poprock, classical music, dub, techno, frenchcore, ... noem maar op, echt van a tot z lol

Grtz Jo
    Supercharger
    June 14, 2022

Ik vind deze cover van Champage Supernova van The Pretty Reckless erg mooi gezongen

Jorrit
    Legend
    June 14, 2022

Wat een hoop goede nummers die al verstuurd zijn! Mijn favorieten nummer is 'A Monster Like Me ’ van Mørland & Debrah Scarlett. Ontdekt met het Eurovisie Songfestival in 2015. Sowieso, dat ik veel goede artiesten via het Eurovisie heb ontdekt. Benieuwd wat jullie er van vinden ;)

Wendy
    Guru
    June 14, 2022

<3 <3 <3

xoxo Wendy :)