Skip to main content
Oud-Community Manager
July 4, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete game!

• July 4, 2022
  • 31 reacties
  • 322 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete game!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete game.

Actie, strategie, avontuur of indie… er zijn veel verschillende genres en heel veel verschillende games. Wat is jouw favoriete game? Deel hem en wie weet vind je direct een nieuwe gaming buddy

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

31 reacties

Legend
    July 4, 2022

Mijn lievelingsgame is momenteel Houseflipper. Ik vind het erg ontspannend en creatief. De uitbreiding met dieren is ook erg leuk. Ik kan niet wachten tot farmflipper uit komt en je ook boerderijen kunt gaan opknappen:)

eerst geloven dan zien
    Quinty
    Myth
    July 4, 2022

Ik vindt Pokemon Go, among us en merge mansion erg leuk =-)

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    bouke
    Supercharger
    July 4, 2022

Mijn lievelingsgame is momenteel Houseflipper. Ik vind het erg ontspannend en creatief. De uitbreiding met dieren is ook erg leuk. Ik kan niet wachten tot farmflipper uit komt en je ook boerderijen kunt gaan opknappen:)

HouseFlipper kende ik wel maar wow een uitbreiding met dieren klinkt super leuk, had ik nog niet van gehoord! Thanks voor de tip.

Zelf vind ik simulatie spellen heel erg leuk om te doen, Roller Coaster Tycoon 2 bijvoorbeeld maar ook Planet Zoo (een soort modernere versie van Zoo Tycoon).

Charley
    Guru
    July 5, 2022

State of Survival sowieso, echt dat spel is geweldig!

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    Charley
    Guru
    July 5, 2022

Ik vindt Pokemon Go, among us en merge mansion erg leuk =-)

Oohh merge mansion heb ik ook. Is echt leuk! Duurt alleen lang om dingen te voltooien 😂

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    KoningKoffie
    Hero
    July 5, 2022

Ik speel geen games meer, maar kijk vaak livestreams van GTA Rollplay, en toen ik nog een pc had speelde ik graag euro truck.

Richanto
    Quinty
    Myth
    July 5, 2022

@Charley je moet de piggy opsparen dan krijg je Diamonds en kan je alles heel snel doen

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Quinty
    Myth
    July 5, 2022

@Charley bij welk level ben je nu? Heb je al gebieden af?

Jorrit
    Legend
    July 6, 2022

Ik speel niet zoveel games, maar vind Mario Kart altijd wel leuk. Ik speel de mobiele versie (Mario Kart Tour) weleens op mijn mobiel

Diego
    Community Coördinator
    Community Coördinator
    July 6, 2022

De laatste tijd speel ik veel Fortnite en Assassins Creed Valhalla. Ik kijk enorm uit naar Hoghwarts Legacy, die eind dit jaar uitkomt. 

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!