Skip to main content
Oud-Community Manager
July 4, 2022

Weekly Mission: Deel je favoriete game!

• July 4, 2022
  • 31 reacties
  • 322 × bekeken
Weekly Mission: Deel je favoriete game!

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het delen van je favoriete game.

Actie, strategie, avontuur of indie… er zijn veel verschillende genres en heel veel verschillende games. Wat is jouw favoriete game? Deel hem en wie weet vind je direct een nieuwe gaming buddy

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

31 reacties

Melissa
    Genius
    July 7, 2022

Ik ben laatst helemaal opnieuw begonnen met mijn eiland op animal crossing, en speel dus de laatste tijd eigenlijk alleen maar animal crossing. Speel sowieso niet zo heel veel spelletjes.

Ik kijk enorm uit naar Hoghwarts Legacy, die eind dit jaar uitkomt. 

Ik was me niet bewust dat deze game uitkwam, of uberhaupt bewust dat het bestond. Heb het net opgezocht, en ziet er echt geweldig uit! Dus thanks voor deze stiekeme tip, ik ga het in de gaten houden :)

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    Explorer
    July 7, 2022

Mijn lievelingsgames op het moment zijn: Hay day, Pokemon Go, Red Dead Redemption 2, Gta V, Fortnite.

Mijn trainercode op Pokemon go is: 0824 9310 3616 ( Ik stuur dagelijks gifts voor xp)

Fortnite @ is: RadicalTimo (dat is ook gelijk mijn xbox gamertag)

Ik bijt niet dus je mag me gerust toevoegen. 

Sharon
    Guru
    July 7, 2022

Ik ben verbaast dat ie nog niet genoemd is, de community ervan is volgens mij heel erg groot maar ik speel heel veel sims 4! 

Ik speel ook met een aantal uitbreidingen en mn favoriet is sims 4 cottage living. Daarmee kun je een aantal dieren houden: koeien kippen en lama’s! 🐮

Zo zonder iets te willen er te zijn ~ Frank Eerhart
    July 7, 2022

Mijn favoriete game is Apex. Ik speel het nu al 3 jaar en vind het nog steeds geweldig. 

Fae
    Socializer
    July 8, 2022

Momenteel speel ik eigenlijk het meest Valorant en Stardew, maar ik ben ook helemaal weg van Sims/House Flipper en ik wil graag nieuwe spellen uitproberen :)

Myth
    July 8, 2022

Mario Kart Wii online (op modded servers) , Final Fantasy 7 en Celeste zijn allemaal mijn favoriete games maar eigenlijk speel ik niet zo vaak games meer.

Rochella
    July 8, 2022

Stardew Valley 😍

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Floris
    Genius
    July 8, 2022

Colonisten van Catan

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Waldo
    Supercharger
    July 9, 2022

Mijn favoriete spel is Red Dead Redemption 2. Daarnaast houd ik ook van race spellen (Forza Horizon) en vrijwel alle Assassins Creed spellen.

Wildmendjohn
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    July 9, 2022

Hey mijn lievelings games zijn Rogue_Company en  rainbow six.siege 

Vind apex een fortnite ook erg leuk

Binnenkort eens spelen samen?  Voeg me maar toe  🙂 zie banner

Add mij gerust op steam/discord/playstation game naam wildmendjohn