Community Recap

Dit was het jaar 2022 | Community Recap

  • 21 December 2022
  • 2 reacties
  • 122 × bekeken
Dit was het jaar 2022 | Community Recap
Badge +9
  • Community Manager
  • 173 reacties

Het jaar is bijna om, maar... niet voordat ik je nog één keer meeneem langs de hoogtepunten van 2022. Want wat is er veel gebeurd in een jaar tijd!

We zitten in de laatste weken, zelfs dagen van het jaar 2022 dus het is hoog tijd om de definitieve balans op te maken. Ik neem je voor de laatste keer mee door alle hoogtepunten van het afgelopen jaar. Niet alleen van jullie, de community, ook van Join Us zelf.

En toen was het 2022…

Het jaar begon traditiegetrouw op 1 januari, een traditie waar we al sinds ik me kan herinneren aan vasthouden. Niemand minder dan @Koolvis trapte het nieuwe jaar af met het topic ‘Gelukkig nieuwjaar!!’. Wat we toen nog niet wisten is dat het nieuwe jaar zoveel hoogtepunten zou kennen. Meer over de community hoogtepunten valt te lezen in de eerste Community Recap van 2022.

Jullie hoogtepunten

Dat jullie niet stilgezeten hebben afgelopen jaar was te zien aan de cijfers van de community. Maar ook buiten de community beleefden jullie het een en ander. Ik vroeg jullie op onze Discord: “Wat was jullie hoogtepunt van het jaar 2022?”.

Join Us hoogtepunten

Je kan er bijna niet omheen, maar als je het toch gemist hebt hier nog één keer de hoogtepunten die Join Us het afgelopen jaar beleefde: het nummer ‘Alleen in de Pauze’ van Typhoon kwam uit, we stonden voor de eerste keer op Bevrijdingspop Haarlem met een real-life Hang Out, Irene Moors werd ambassadeur van de stichting en op de valreep verraste de Postcode Loterij ons met een enorme cheque van € 500.000,-.

Tot volgend jaar!

Dit was de Community Recap voor het jaar 2022, maak er een mooie jaarwisseling van. Oh en als je nog iets leuks zou willen doen op 30 december, doe dan mee aan de Goed Nieuws! Quiz. Graag tot dan en anders tot volgend jaar!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat een jaar voor Join Us en de community, op naar nog meer hoogte punten!

Reputatie 7
Badge +10

Tof jaar 🎉

Reageer