Skip to main content
Quinty
Myth
August 20, 2022

Wat is jou Dream Auto? 🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛🚜

• August 20, 2022
  • 25 reacties
  • 434 × bekeken

Heee iedereen,

Zoals de titel al zegt wast is jou dream Auto? 🚕🚖🚗🚘🚙🚚🚛🚜 

Ik hoor dat iedereen een supper duren auto wil maar eigelijk ben ik wel benieuwd of dat echt zo is. Ik wil namelijk een stoere Jeep achtige auto waar veel “zooi” (houten planken enzovoort) in past. Over een aantal jaar mijn eigen Tiny Hous gaan bouwen. Maar goed eerst moet ik mijn rijbewijs halen haha dan kijken naar een auto. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

25 reacties

Julianstraat
    Supercharger
    August 21, 2022

Ik heb hier nooit zoveel over nagedacht maar ik vindt Tesla’s toch wel mooi. Denk niet dat ik er ooit het geld voor heb maar toch leuk.

August 22, 2022

Iets in de buurt van de design van deze auto lijkt mij wel erg cool. Verder vind ik de Volvo v40 (moderne versie) ook niet verkeerd.

H. Poirot
    Legend
    August 23, 2022

Mijn droom auto is voor mij op het moment de Volvo S60 of S90. Of de Polestar 1. ik vind Volvo/Polestar altijd al leuke auto, maar de nieuwe zien er gewoon heel sportief en netjes uit.

Just imagine, that there might be a species out there in the universe, where someone or something is feeling exactly the same as you even though you have never met them.
    Rochella
    August 27, 2022

Haha leuk topic!

Mijn droomauto is de Alfa Romeo Giulia en dan in een witte/crème kleur 🥰

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    TimoJ
    Socializer
    October 17, 2022

Mijn reactie is een beetje laat maar boeie. 

Mijn droom auto is denk ik de Corvette C8. Als ik niet in Nederland had gewoond en niet te maken had met onze idiote BPM regeling zou ik hier zeker al voor aan het sparen zijn. 

De Nissan GT-R en Ford Mustang staan ook hoog op mijn lijstje. 

HetIsLuke
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    October 17, 2022

Mijn reactie is een beetje laat maar boeie. 

Mijn droom auto is denk ik de Corvette C8. Als ik niet in Nederland had gewoond en niet te maken had met onze idiote BPM regeling zou ik hier zeker al voor aan het sparen zijn. 

De Nissan GT-R en Ford Mustang staan ook hoog op mijn lijstje. 

Ik heb een Mustang V6 cabrio uit 2008. :D Op zich zijn de modellen van tussen 2005 en 2010 erg degelijk en vrij zuinig. En de BPM wordt steeds lager (ik had maar €500 rest BPM toen ik hem uit Duitsland importeerde, en aanschafprijs viel erg mee). Aanrader!

Let niet op hoe vies hij is, afgelopen zondag met slecht weer tourrit een tourrit gereden met 60 andere Mustangs :p

TimoJ
    Socializer
    October 17, 2022

@HetIsLuke Super gaaf! Ook echt een super kleurtje. Is weer is een keer iets anders als alle grijstinten die je hier op de weg tegenkomt. Zit jij bij een Mustang club ofzo? En wat is jouw km/l? Ik heb er zelf namelijk ook een uit 2015, GT V8. Die van mij doet bij een lange roadtrip max 1 op 11 xD

HetIsLuke
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    October 17, 2022

@HetIsLuke Super gaaf! Ook echt een super kleurtje. Is weer is een keer iets anders als alle grijstinten die je hier op de weg tegenkomt. Zit jij bij een Mustang club ofzo? En wat is jouw km/l? Ik heb er zelf namelijk ook een uit 2015, GT V8. Die van mij doet bij een lange roadtrip max 1 op 11 xD

Ja, daarom ook uit Duitsland gehaald. In NL staan vooral veel zwarte, grijze, rode en witte met weinig opties te koop. Maar omg, jij hebt ook een Mustang? Cool!

Ik zit op 1/10 gemiddeld. Maar jouw GT is een stukje nieuwer en gaat dus redelijk gelijk op. Toen die van mij uitkwam, was verbruik nog niet zo’n thema xD

Quinty
    QuintyAuteur
    Myth
    October 17, 2022

Ja die gezondheidsverklaring voor je rijbewijs is echt een ramp om te regelen. Het heeft me 2 maanden en 500 euro gekost voordat ik toestemming kreeg om af te rijden. Roman

Hi @R.P. 

Ja ik heb al iets van 50,- betaald en voor de aanvraag van de verklaring. De psychiater, wat ongeveer 15 min duurden, is het 250,-.  Ik ga dit proberen te verhalen op de zorgverzekeraar. Dan dat het weinig zin heeft maar het is het proberen waard. Hoe kom jij in totaal bij 500,-? Want voor mijn neuroloog en huisarts hoef ik volgnes mij niet te betalen.

Hi there 

inmiddels ben ik er achter dat ik ook mijn neuroloog zelf moet betalen. Wat ik echt onzin vind eigenlijk, want ik kan er toch niks aan doen dat ik epilepsie? En ja, ik heb er ook intussen 400-500 in zitten… dus Guy’s als je meerdere gezondheidszorg dingen heb, hou rekening met ongeveer 500,- aan kosten voor je gezondheidsverklaring. En ik heb nog null rijlessen en theory dingen gehad.

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    TimoJ
    Socializer
    October 18, 2022

Ja die gezondheidsverklaring voor je rijbewijs is echt een ramp om te regelen. Het heeft me 2 maanden en 500 euro gekost voordat ik toestemming kreeg om af te rijden. Roman

Hi @R.P. 

Ja ik heb al iets van 50,- betaald en voor de aanvraag van de verklaring. De psychiater, wat ongeveer 15 min duurden, is het 250,-.  Ik ga dit proberen te verhalen op de zorgverzekeraar. Dan dat het weinig zin heeft maar het is het proberen waard. Hoe kom jij in totaal bij 500,-? Want voor mijn neuroloog en huisarts hoef ik volgnes mij niet te betalen.

Hi there 

inmiddels ben ik er achter dat ik ook mijn neuroloog zelf moet betalen. Wat ik echt onzin vind eigenlijk, want ik kan er toch niks aan doen dat ik epilepsie? En ja, ik heb er ook intussen 400-500 in zitten… dus Guy’s als je meerdere gezondheidszorg dingen heb, hou rekening met ongeveer 500,- aan kosten voor je gezondheidsverklaring. En ik heb nog null rijlessen en theory dingen gehad.

Echt heel rot voor je dat ze je het zo moeilijk maken. Ik heb er zelf ook een beetje ervaring mee. Maar vooral gewoon lekker doorgaan. Als je straks je rijbewijs hebt voel je je zoveel vrijer. Helemaal de moeite waard.