Go to Menu bij Mc donalds

  • 18 March 2024
  • 14 reacties
  • 86 × bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey hoi!

Weer een random vraagje:)

Wat is jullie go to menu bij de maccie? Ik nam vroeger altijd de quarter pounder menu, maar ik kwam tot de realisatie dat een quarter pounder basically een dure cheeseburger was.. Daarom overgestapt naar een chickennugget menu met een losse cheeseburger. Als drankje altijd cola of sprite:)

Ben benieuwd naar jullie combies:D


14 reacties

Reputatie 5
Badge +7

NUGGIEESSSSSSS

Reputatie 7
Badge +7

NUGGIEESSSSSSS

Same. En die lekker zoute frietjes uiteraard 😋

Reputatie 6

Oh doe mij maar het chicken mcnugget menu! En dan een McFlurry m&m. 🤤

Reputatie 5
Badge +5

ik neem bijna altijd een quarter pounder, alleen noem ik het een kwanter panter:) ik heb het een keer verkeerd uitgesproken en nu blijf ik het zo noemen… 

Reputatie 1
Badge +2

Geen menu, maar mijn go to burger bijj de Mc is toch wel de chili chicken

Reputatie 5
Badge +5

Nuggets met friet

Reputatie 5
Badge +6

Ik bestel meestal een big Mac menu of een menu met nuggies. En als drankje altijd een milkshake 

Reputatie 2
Badge +4

Big mac zonder ui, met frietjes een colaatje en frietsaus

Reputatie 3
Badge +3

Grote friet  1 rap en grote beker cola

Reputatie 6
Badge +7

Verschilt per keer wel, maar vaak nuggets, een cheeseburger of chili chicken. Soms wat te drinken of een flurry erbij 

Reputatie 3
Badge +3

Hey hoi!

Weer een random vraagje:)

Wat is jullie go to menu bij de maccie? Ik nam vroeger altijd de quarter pounder menu, maar ik kwam tot de realisatie dat een quarter pounder basically een dure cheeseburger was.. Daarom overgestapt naar een chickennugget menu met een losse cheeseburger. Als drankje altijd cola of sprite:)

Ben benieuwd naar jullie combies:D

Mij go to mc order is een middle vanille milkshake met een cheeseburger en frietjes, lekker basic maar genoeg voor mij

 

Reputatie 7
Badge +11

Vroeger als kind nam ik de Happy Meal; die speeltjes waren zo nostalgisch in vergelijking met de speeltjes van nu...

 

Tegenwoordig neem ik een medium/grote friet, kipnuggets en Sprite.

Reputatie 6
Badge +8

Ik probeer nu vaker vegan te eten als ik buiten eet...vroeger nam ik vaal nuggets of een mcchicken maar nu vooral de veggie mcchicken…

Soms neem ik ook de mcplant zonder kaas maar mijn darmen kunnen helaas niet goed tegen dat nep vlees...dat vind ik jammer

Nuggets en McFlurry m&m :)

Reageer