Skip to main content
Supercharger
March 18, 2024

Go to Menu bij Mc donalds

• March 18, 2024
  • 14 reacties
  • 122 × bekeken

Hey hoi!

Weer een random vraagje:)

Wat is jullie go to menu bij de maccie? Ik nam vroeger altijd de quarter pounder menu, maar ik kwam tot de realisatie dat een quarter pounder basically een dure cheeseburger was.. Daarom overgestapt naar een chickennugget menu met een losse cheeseburger. Als drankje altijd cola of sprite:)

Ben benieuwd naar jullie combies:D

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

14 reacties

March 18, 2024

NUGGIEESSSSSSS

Cat
Moderator
March 19, 2024

NUGGIEESSSSSSS

Same. En die lekker zoute frietjes uiteraard 😋

Join Us Community gaat stoppen! Je kan bij Here I Am terecht ter vervanging. Dit is een Discord community voor eenzame jongeren tussen de 16 - 30 jaar. Of je nu actief contacten zoekt of eerst alleen even mee leest, iedereen is welkom! Je vind ons op google: hereiam.nu
Vince
Master
March 19, 2024

Oh doe mij maar het chicken mcnugget menu! En dan een McFlurry m&m. 🤤

𐌆ᚢꓦ𐌆ᚢ𐌂𐌄-𐌀𐌁𐌋𐌄 ♾️
1r1s
Hero
March 19, 2024

ik neem bijna altijd een quarter pounder, alleen noem ik het een kwanter panter:) ik heb het een keer verkeerd uitgesproken en nu blijf ik het zo noemen… 

"Don't let em say you ain't beautiful"
Bas1308
Socializer
March 19, 2024

Geen menu, maar mijn go to burger bijj de Mc is toch wel de chili chicken

ReneeM
Niet meer actief
Niet meer actief
March 19, 2024

Nuggets met friet

Het leven is een melodie, het ligt eraan hoe je het zingt. Discord: reneevdm
March 19, 2024

Ik bestel meestal een big Mac menu of een menu met nuggies. En als drankje altijd een milkshake 

Steffie41104
Enthusiast
March 19, 2024

Big mac zonder ui, met frietjes een colaatje en frietsaus

Live your life to the fullest
Harm
Hero
April 8, 2024

Grote friet  1 rap en grote beker cola

Do something today that your future self will thank you for, no matter how small it is..
𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Moderator
April 8, 2024

Verschilt per keer wel, maar vaak nuggets, een cheeseburger of chili chicken. Soms wat te drinken of een flurry erbij 

Nice to meet you :)