Skip to main content
Koolvis
December 14, 2021

Samen lezen is leuker! 📚

• December 14, 2021
  • 51 reacties
  • 1358 × bekeken

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

------‐-----------------------------------------------------------------------

The Midnight Library 

Woensdag 9 februari, 19:00

Heb je geen link ontvangen en wil je er wel bij zijn? Laat het me weten!

Wie lezen er mee?

Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella
Nasim
Yiview

AnnevSchaik

Biebs

Dxmy

Elle

Koolvis

Hazelnoten

Eileen

Persephone

XxxHotchocolate

Misschien:

Hauser
Quinty

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

51 reacties

Koolvis
KoolvisAuteur
January 5, 2022

@Koolvis  Ik zie nu pas dat je een datumprikker hebt aangemaakt, wou hem nu ook invullen maar hij zegt dat hij al verlopen is 🙈

Ik zie nu je bericht, ik heb m weer open gezet!

Heeft iedereen het boek binnen? En hoe ver zijn jullie? Ik ben zelf net begonnen :)

Melissa
Genius
January 6, 2022

Ik zie nu je bericht, ik heb m weer open gezet!

Heeft iedereen het boek binnen? En hoe ver zijn jullie? Ik ben zelf net begonnen :)

Topp ik heb hem nu ingevuld! :) en ik ben ook pas net begonnen haha

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
Bram
Supercharger
January 6, 2022

Ik heb de datumprikker ook ingevuld, ik ben zelf nu op ongeveer 1/3 van het boek

Elle
Legend
January 6, 2022

Ik heb hem ook ingevuld, en ik heb het boek gekocht. Binnenkort ga ik ook beginnen met lezen :))

Rochella
January 7, 2022

Heb hem net uitgelezen! Handig zo die feestdagen, lekker rustig op het werk, lekker door kunnen lezen! Ben erg benieuwd naar wat jullie van het boek vinden! :blush:

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Hazelnoten
Enthusiast
January 7, 2022

Hoii, ik doe heel graag mee! 

Ik lees best snel dus als het nog kan, kan ik me aansluiten bij de meet :)

Soms hoef je alleen maar te ademen.
Manon413
Supercharger
January 7, 2022

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella

Misschien:
Hauser
Quinty

Voor wanneer zullen we deze lezen? Op het internet is het boek goed te vinden (zowel in NL als ENG) als e-book maar ook de paperback versie kun je voor een redelijk prijsje aankomen. 🙂 Heb hem zelf als PDF  kunnen vinden. En zelfs een audioboek :)

Wat een leuk idee! Ik denk dat het voor mij nu een beetje laat is om ook mee te doen maar het volgende boek lees ik ook graag mee! 😊

Enthusiast
January 7, 2022

The Midnight Library (Engelse Versie)  of de Middernachtbibliotheek (in het Nederlands) van Matt Haigh.

Wie lezen er mee?
Koolvis
Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella

Misschien:
Hauser
Quinty

Voor wanneer zullen we deze lezen? Op het internet is het boek goed te vinden (zowel in NL als ENG) als e-book maar ook de paperback versie kun je voor een redelijk prijsje aankomen. 🙂 Heb hem zelf als PDF  kunnen vinden. En zelfs een audioboek :)

Wat een leuk idee! Ik denk dat het voor mij nu een beetje laat is om ook mee te doen maar het volgende boek lees ik ook graag mee! 😊

Voor mij geld hetzelfde, is net iets te kort af nu maar wil graag de volgende keer mee doen!

Koolvis
KoolvisAuteur
January 7, 2022

Hoii, ik doe heel graag mee! 

Ik lees best snel dus als het nog kan, kan ik me aansluiten bij de meet :)

Natuurlijk kan dat, leuk dat je meedoet!

Koolvis
KoolvisAuteur
January 7, 2022

Heb hem net uitgelezen! Handig zo die feestdagen, lekker rustig op het werk, lekker door kunnen lezen! Ben erg benieuwd naar wat jullie van het boek vinden! :blush:

Zo dat heb je snel gedaan!