Skip to main content
Koolvis
December 14, 2021

Samen lezen is leuker! 📚

• December 14, 2021
  • 51 reacties
  • 1358 × bekeken

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

------‐-----------------------------------------------------------------------

The Midnight Library 

Woensdag 9 februari, 19:00

Heb je geen link ontvangen en wil je er wel bij zijn? Laat het me weten!

Wie lezen er mee?

Bram
Melissa
Zonnetje 
Nick
Rochella
Nasim
Yiview

AnnevSchaik

Biebs

Dxmy

Elle

Koolvis

Hazelnoten

Eileen

Persephone

XxxHotchocolate

Misschien:

Hauser
Quinty

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

51 reacties

Koolvis
KoolvisAuteur
December 21, 2021

Hartstikke leuk initiatief! Mag ik aansluiten? Ik heb alleen de reviews en previews gelezen en hij staat dus nog op mijn lijstje :books:

Ja natuurlijk, leuk dat jullie ook meedoen YiView en Nasim!

AnnevSchaik
Supercharger
December 22, 2021

Hallo allemaal! Ik zie best vaak in de voorsteltopics lezen als hobby voorbijkomen. Lijkt het jullie een leuk idee om samen een boek te lezen? Dus dat iedereen die mee wil doen tegelijk met hetzelfde boek begint? En dan na een paar weken online bij elkaar komen, lijkt mij wel gezellig. Jullie ook?

Hoi koolvis, lijkt me leuk :). Count me in!

Biebs
Hero
December 22, 2021

Oh dit lijkt me zó leuk! 
Echt een uitdaging voor mijzelf omdat ik lezen soms lastig vind.. concentratie dingetje :)

Misschien word ik ooit nog beroemd, dan kun je zeggen dat je met me hebt gesproken.
Dxmy
Hero
December 23, 2021

Ik heb het boek een tijdje geleden al gelezen, maar lijkt me wel leuk om erover te praten! Zal mijn geheugen voor die tijd nog even opfrissen haha :grin:

In Omnia Paratus
AnnevSchaik
Supercharger
December 25, 2021

Heb het boek gisteren gereserveerd bij de bieb en hoop hem snel binnen te krijgen.

Elle
Legend
December 27, 2021

Wat een leuk idee om samen een boek te lezen! Ik ben net nieuw hier, kan ik nog meedoen?

Bram
Supercharger
December 27, 2021

Wat een leuk idee om samen een boek te lezen! Ik ben net nieuw hier, kan ik nog meedoen?

Dat kan zeker! We zijn pas net begonnen, leuk dat je mee wilt doen

Koolvis
KoolvisAuteur
December 27, 2021

https://framadate.org/1SAcXPHKjM5MvFwV

Willen jullie de datumprikker invullen? Als we een datum hebben stuur ik iedereen die m ingevuld heeft een uitnodiging voor de online meeting :)

Te-amo
Legend
December 28, 2021

Ik haak graag bij de volgende boek aan :)

Jezelf zijn is soms toch al moeilijk genoeg?
Melissa
Genius
January 3, 2022

@Koolvis  Ik zie nu pas dat je een datumprikker hebt aangemaakt, wou hem nu ook invullen maar hij zegt dat hij al verlopen is 🙈

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤