Skip to main content
Hässlich
Guru
May 12, 2022

Leesclub met een thema

• May 12, 2022
  • 28 reacties
  • 748 × bekeken

Datum: Zondag 17 juli

Tijd: 19:30

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zag dat de vorige leesclub al een tijd geleden was dus ik heb een strawpoll gemaakt voor een volgend boek. Alle boeken hebben een thema over isolement, eenzaamheid, vervreemding of sociale defectie. Boeken waar velen van ons zich in kunnen leven dus. Ook zijn het allemaal hooggewaardeerde boeken die makkelijk te verkrijgen zijn en, met uitzondering van Oblomov, allemaal niet erg lang. Jullie kunnen zelf ook opties toevoegen maar houd het het wel binnen het thema. Zodra we een winnaar hebben, bespreken we de datum waarop we starten.

https://strawpoll.com/polls/BJnX43qe8nv 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

28 reacties

Socializer
    June 25, 2022

Morgen heb ik een lange treinreis voor de boeg, dus ik denk dat ik het boek al uit heb dan. Is er al een moment voor de bespreking ingepland?

Explorer
    June 26, 2022

Morgen heb ik een lange treinreis voor de boeg, dus ik denk dat ik het boek al uit heb dan. Is er al een moment voor de bespreking ingepland?

Ja dat vroeg ik mij ook af, ik heb het boek al uit 🙂

Rochella
    June 28, 2022

Helaas heb ik het de laatste tijd ontzettend druk gehad dus heb ik het boek (nog) niet gelezen. Ik probeer dit nog te doen maar weet niet of het gaat lukken.

Zoals ik nu zie is er nog geen datum voor de bespreking bekend; Misschien een idee om een dag uit te prikken en dan via Discord (voor degenen die willen) een voice call aan te maken zodat je dit samen kunt bespreken? Laat het maar even weten wanneer dit jullie het beste zou uitkomen. 

Dan kan daarna iedereen ook werkelijk dit boek bespreken via bijv. dit topic (om voor nu nog even spoilers tegen te gaan). 

@Koolvis @Floris @Dragonisym ik zie dat jullie ook actief zijn in dit topic dus dan denk ik dat jullie dit misschien het beste even kunnen oppakken met @Hässlich 

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Koolvis
    July 4, 2022

Wil iedereen die mee wil doen even de datumprikker invullen? 

https://framadate.org/9wcmyhVLCrQeh6nF

Koolvis
    July 12, 2022

Tot nu toe kan iedereen die de datumprikker heeft ingevuld er zondag de 17e bij zijn of misschien bij zijn. Zullen we die datum gewoon afspreken?

En hebben jullie een voorkeur voor Discord/Zoom/Teams/iets anders? Ik stuur van tevoren iedereen die de datumprikker heeft ingevuld een link.

Hässlich
    HässlichAuteur
    Guru
    July 14, 2022

Zondag 17e kan ik zeker ook echter ben ik mijn discord log in kwijtgeraakt toen mijn computer en tel dezelfde week stukgingen. Misschien zoom?

Bis zum nächsten Post
    Koolvis
    July 16, 2022

Ik heb iedereen die de datumprikker heeft ingevuld een link gestuurd. Jitsi in plaats van Zoom, omdat je met een gratis account van Zoom niet langer dan 40 minuten in een call kan blijven. Tot morgen!

Elle
    Legend
    July 17, 2022

Dank je wel! Tot vanavond