Skip to main content
Hässlich
Guru
May 12, 2022

Leesclub met een thema

• May 12, 2022
  • 28 reacties
  • 748 × bekeken

Datum: Zondag 17 juli

Tijd: 19:30

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik zag dat de vorige leesclub al een tijd geleden was dus ik heb een strawpoll gemaakt voor een volgend boek. Alle boeken hebben een thema over isolement, eenzaamheid, vervreemding of sociale defectie. Boeken waar velen van ons zich in kunnen leven dus. Ook zijn het allemaal hooggewaardeerde boeken die makkelijk te verkrijgen zijn en, met uitzondering van Oblomov, allemaal niet erg lang. Jullie kunnen zelf ook opties toevoegen maar houd het het wel binnen het thema. Zodra we een winnaar hebben, bespreken we de datum waarop we starten.

https://strawpoll.com/polls/BJnX43qe8nv 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

28 reacties

Socializer
    June 9, 2022

Leuk! Heb dit boek van Kafka bij mijn vader in de boekenkast staan, maar daar ben ik pas volgende week. Ga dus morgen weer ouderwets naar de bibliotheek toe.

Iemand ook in voor een WhatsApp groep? Ik kijk persoonlijk niet zo vaak op het forum. Laat maar weten!

Floris
    Genius
    June 9, 2022

Ik doe ook graag mee. Heb het boek al gereserveerd bij de bieb dus ga hem morgen halen.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Elle
    Legend
    June 10, 2022

Ik heb het boek besteld. Was een goed excuus om weer een boek te kopen haha. Maandag kan ik het ophalen. 

Hässlich
    HässlichAuteur
    Guru
    June 12, 2022

Iemand ook in voor een WhatsApp groep? Ik kijk persoonlijk niet zo vaak op het forum. Laat maar weten!

Hey Merel, jammergenoeg wil ik persoonlijk niet mijn 06nummer weggeven in verband met anonimiteit en zal jou ook niet aanraden je privégegevens zomaar met anderen te delen. Je hebt me wel aan het denken gezet om een oplossing hiervoor te bedenken. Alhoewel ik een voorstander ben om het op het forum te houden zodat we doordachte en precieze posts kunnen uitschrijven over het werk dat we gaan lezen snap ik ook erg de drang naar een meer informele sfeer. Vandaar spreek ik dus met een paar moderatorenvan het JoinUs  forum of we wellicht de discord voicechat van hun mogen gebruiken. Dan kunnen we er op een informele manier over babbelen. Dit is daarentegen wel een groepsactiviteit en wil dus graag horen wat de anderen prefereren. 

Bis zum nächsten Post
    Niet meer actief
    June 12, 2022

Off topic:
    @Hässlich en @Merel21  via het discord kanaal van Join Us organiseren wij regelmatig het praatcafé. Daarin kunnen we met een groepje jongeren van de community gezellig praten.

ON topic:
    Heel leuk dat dit weer georganiseerd word. Ik had begrepen dat de vorige Leesclub Meetings erg geslaagd waren.
    Ik doe zelf niet mee aan deze event. Maar ik vind het super tof dat jullie dit oppakken.

Melissa
    Genius
    June 13, 2022

Helaas ben ik de aankomende paar weken weer iets te druk, anders had ik graag mee gedaan. Maar de volgende ronde doe ik graag weer mee! Voor iedereen die mee leest met dit boek: veel plezier!

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    Contributer
    June 13, 2022

Wat een leuk idee! Ik stuit nu pas op het topic, maar doe graag alsnog mee.

Jorrit
    Hässlich
    HässlichAuteur
    Guru
    June 13, 2022

Wat een leuk idee! Ik stuit nu pas op het topic, maar doe graag alsnog mee.

Je bent zeker welkom Jorrit!

Alsnog even centraal:

Boek bespreken op het forum of in een discordcall?

En meld wanneer je het boek hebt.

Bis zum nächsten Post
    Koolvis
    June 14, 2022

Boek bespreken op het forum of in een discordcall?

Een discordcall inplannen en tot die avond gewoon via dit topic?

En meld wanneer je het boek hebt.

Ik heb het boek

Hässlich
    HässlichAuteur
    Guru
    June 20, 2022

Like als je het boek hebt en reageer als het je uitmaakt of we de bespreking (gedeeltelijk) op discord doen.

Bis zum nächsten Post